تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


آدمای اصیلو دوست دارم. اونایی که خانواده عنصر مهم زندگیشونه. یه شخصیت باثبات دارن، متناسب با محیط و جو تغییر گرایش نمیدن و چشم و دل سیرن. دارا و ندار بودنشون مهم نیست. اگه واقعا توان مالیشون کم باشه احساس ضعف نمیکنن، جلوی کسی خودشونو خورد نمیکنن و مدام از نداری ناله نمیکنن. اگه هم توان مالی خوبی دارن، فخر نمیفروشن و دربند مارک لباس و قیمت ماشین و ... نیستن. از بالا به دیگران نگاه نمیکنن. آدمایی رو که واقعا از لحاظ علمی و شخصیتی غنی هستن ولی همیشه دنبال پیشرفت و حرکت رو به جلو هستن، بدون اینکه خودشونو از دیگران بالاتر بدونن.. ثبات اخلاقی و شخصیتی خیلی مهمه. چیزی که بعضیا تزلزلش رو با متنوع بودن اشتباه میگیرن.. 

آدمایی که روز به روز رنگ عوض نمیکنن.عقایدشون و ظاهرشون مدام تغییر نمیکنه.حزب باد نیستن و همیشه با ثبات و محکم و با وقارن. آدمایی که مهم نیست مرد باشن یا زن، درهر صورت سنگین و متین برخورد میکنن. رفتار سبک و خاله زنکی ندارن. با تغییر محیط و ادما رنگ عوض نمیکنن. شخصیتشون توی خانواده شکل گرفته و با هر نسیمی تغییرات عمده و اساسی پیدا نمیکنن! ادمایی که میدونن از زندگی چی میخوان و سردرگم نیستن.

خانواده های اصیل تا ابد دنبال بچه هاشون حرکت نمیکنن و امر و نهی و محدودشون نمیکنن. اصول ثابت و مشخصی دارن که توی ذهن و شخصیت بچشون شکل میدن که توی هر موقعیت و زمانی قرار بگیره طبق اون اصول میتونه بهترین راهو تشخیص بده. دانشگاه و جامعه و محل کار باعث تغییرات عمدشون نمیشه. قطعا محدودیت نتایج عکس داره..


پ ن: این اون چیزی بود که دیدن دوباره ی همکلاسیا توی سه هفته ی اخیر توی ذهنم شکل داد.

یانوشکا .. ۰۸ مهر ۹۵ ، ۱۸:۳۰ ۱۸ ۸ ۵۴۲

نظرات (۱۸)

  • یک نویسنده
    پنجشنبه ۱۵ مهر ۹۵ , ۱۴:۱۲
    کاملا درسته. مطرود. قصد تعریف از خودم را ندارم فقط نظر واقعی خود را می دهم. 
    چون مثل همکاران مذکر اهل چشم چرانی و جوک های جنسی نیستم و عادتهای مزخرفی چون آنها ندارم و هیچ بحث گفتگویی در موضوعات متداول و تکراری شان ندارم مطرود و تنها و گاها مورد تمسخرشان هستم. 
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۵ مهر ۹۵، ۱۷:۰۶
      نظر عامه و اکثریت جامعه معمولا مهم نیست.همونطوری که اکثریت ادم هایی با درک و شعور و فرهنگ بالا نیستن..
  • مهسا میم
    جمعه ۹ مهر ۹۵ , ۲۳:۳۸
    میدونی،
    یه جورایی این روزا
    هرکی اصول شخصی و شخصیتی داره و طبق اونا عمل میکنه،
    مطروده.
  • بای پولار
    جمعه ۹ مهر ۹۵ , ۲۲:۴۴
    حرفات رو قبول دارم اما با این واژه ی اصیل مشکل دارم. تعریفش چیه واقعا؟ من چندتا آدم می شناسم که یه شجره نامه طولانی دارن و نسلشون به شاه و وزیر و خانی می رسیده ولی...

    می دونم چی می خواستی بگی و قبول دارم حرفت رو ولی شاید باید یه کلمه ی دیگه رو استفاده می کردیم. مثل فهیم، بافرهنگ، باشعور! نمی دونم والا
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۰ مهر ۹۵، ۱۶:۳۲
      منظورم از اصیل شجره ی خانوادگی نبود :-)
  • معلوم الحال
    جمعه ۹ مهر ۹۵ , ۱۶:۴۸
    بخدا منم از خدامه. 
    دکترا نمیزارن.  اول گفتن تا ثابت شدن شمارت صبر کن.  حالا میگن نع نمیشه!  میخوای برو لنز بذار،  فقط گرون در میاد. اونم شاید شرایطش رو نداشته باشی :-\
    برای همین گفتم لیزیک رو تحریم کنم.  :-[ چرا به من که میرسه هیچی نمیشه؟  :-\ 
    - شما که دکتری آشنا نداری؟  حاضرم کور بشم ولی عینک نع! 
  • معلوم الحال
    جمعه ۹ مهر ۹۵ , ۱۵:۳۳
    اصلن چه فرقی میکنه؟  چه خواجه علی،  چه علی خواجه!  
    اصن من دیگه بحث نمیکنم! 
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۹ مهر ۹۵، ۱۶:۲۱
      مسئله اینه که تو خودت دوس نداری لیزیک کنی؟ من که از خدامه والا!
  • مژگان
    جمعه ۹ مهر ۹۵ , ۰۷:۱۱
    سلام...
    درسته...
    ولی من دو دسته از آدمایی ک بهش اشاره هم کردی رو بیشتر دوست ندارم...
    یکی اونایی ک خیلی پولدارن و از بالا ب همه نگاه میکنن...(حتی حاضر نیستن مثلا نگاهشون ب چشم پایین تر از خودشون بیفته)
    یکی اونایی ک ندارن و ب خانوادهاشون خیلی سخت میگیرن و دنبال ادا درآوردن هستن ک کم نیارن...
    و اینکه اون اصولی ک خانواده تو ذهن بچه هاشون شکل میدن بعد دیگه ب بچه هاشون سخت نمیگیرن و خودش میدونه در هر موقعیتی چیکارکنه خوبه ولی من اصول اشتباهی ک در خودشون از قدیم شکل گرفته و الانم ب بچه هاشون منتقل کردنو دوست ندارم بعضیا بنظرم ته تاریخ موندن و بچه هاشونم قاجاری بار آوردن...
    من خیلی هارو دیدم ک میگم...
    دختر جوون مال این دوره باشه ولی مغزش ته تاریخ باشه و عقاید و نظرات قدیمی ک واقعا اشتباهه رو باید انجام بده...
    و در مورد اونایی خیلی جو گیر هستن حرفی ندارم درمورد اینا اصلا نباید فکر کرد و نباید مزاحم جوگیریشون شد...
    آدم اگرم میخواد جو بگیرتش باید تو معلومات و سطح علمی جوگیر شه ن تو چیرای دیگه...
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۹ مهر ۹۵، ۰۷:۱۷
      کاملا موافقم. با اون قسمت اصول قجری و اینا هم کاملا موافقم :-)
  • معلوم الحال
    جمعه ۹ مهر ۹۵ , ۰۲:۰۹
    خطاب به خانوم مریم و همه! :
    آقا اصلا همشون پولیف داشتن.  من چی کار به دماغ بقیه دارم :-[ 
  • سیب سبز
    پنجشنبه ۸ مهر ۹۵ , ۲۳:۳۵
    حالا دلیل حرفاتو (درباره ترم اول و هفته اول که گفتی یه کاری نباید بکنم !) میفهمم! باید دوترم صبر کنم ثبات شخصیتی بچه هارو ببینم بعد اقدام کنم!!!
  • x
    پنجشنبه ۸ مهر ۹۵ , ۲۰:۵۳
    این متن رو خوندم یاد یکی از همکلاسی های محترم سال های دور شدم !!!!!!!!!!!!

  • میس تیچر
    پنجشنبه ۸ مهر ۹۵ , ۱۹:۴۴
    الان خیلی از این ویژگی هارو تو خودم دیدم ولی خیلی ناراحتم که دارم!
    کاش اینجوری نبودم...
  • مریم( تداعی آزاد)
    پنجشنبه ۸ مهر ۹۵ , ۱۹:۳۶
    موافقم.

    به معلوم الحال: اونایی که بعد از عمل بینی لیزیک هم میکنن بعضیاشون از ترس اثر گذاشتن وزن عینک یا جای اون روی بینی بعد از عمله البته ممکنه انگیزه های دیگه ای هم باشه.
  • حامد درخشانی
    پنجشنبه ۸ مهر ۹۵ , ۱۹:۱۸
    آخ آخ!
    چقدر مهمه اصول شخصی داشتن!

    و چقدر همه مون داریم حزب باد میشیم و بدون هیچ آرمان و اصولی زندگی میکنیم...
  • Miss Avilet
    پنجشنبه ۸ مهر ۹۵ , ۱۹:۰۰
    برعکس من کسایی که صرفا طبق پیشفرض‌هایی که خونواده بهشون داده، جلو میرن، دوست ندارم.
    نمیشه گفت دوست ندارم البته، چون خیلی از اطرافیانم اینطورن. فقط نمیپسندم است سبک زندگی رو.
    گاهی لازمه که عقاید عوض شن، گاهی که عمری در اشتباه بوده آدم.
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۸ مهر ۹۵، ۱۹:۰۹
      مسئله تغییر نیست.مسئله جوگیر شدن و ثبات شخصیتی نداشتنه.وگرنه قطعا ادم لازمه از لحاظ اخلاقی پیشرفت کنه. ولی نه اینکه به ابتذال کشیده بشه.
  • هوپ ...
    پنجشنبه ۸ مهر ۹۵ , ۱۸:۵۹
    دو سه ترم گذشته و با اون روی هم ورودی هات رو به رو شدی، نه؟! 
    طبیعیه متاسفانه، خیلی طبیعی!
  • جعفری
    پنجشنبه ۸ مهر ۹۵ , ۱۸:۴۸
    آفرین ، متن قشنگی بود ، امیدوارم خودت نوشته باشی و از جایی کپی نکرده باشی .

    ممنون
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۸ مهر ۹۵، ۱۸:۵۳
      انقدری غلط نگارشی و ادبی داره که واضحه خودم نوشتم :-)))))
  • معلوم الحال
    پنجشنبه ۸ مهر ۹۵ , ۱۸:۴۶
    آخه اینایی که بینیشونو عمل میکنن بعدش فورا میرن چشماشونو صفر میکنن ☺
    (اصلن به من چه!)
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۸ مهر ۹۵، ۱۸:۴۶
      اره میدونم.زیاد دیدم.
      گفتم لیزیک نه چون به هرحال جنبه ی درمانی داره :-))))
  • معلوم الحال
    پنجشنبه ۸ مهر ۹۵ , ۱۸:۳۸
    اصالت خیلی خوبه. 
    فقط عمل بینی و لیزیک و تغییر رنگ مو و لباسای یجوری هم جزو عوامل بر هم زنندش محسوب میشن؟ 
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۸ مهر ۹۵، ۱۸:۳۹
      لیزیک نه ولی بقیش بنظرم آره!
  • خانم انار
    پنجشنبه ۸ مهر ۹۵ , ۱۸:۳۴
    دقیقا با خوندنِ پ.ن فهمیدم:) متاسفانه جوگیر زیاده ولی خدا رو شکر هنوز اصیل هم پیدا میشه هرچند کم
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۸ مهر ۹۵، ۱۸:۳۷
      جوگیر داریم تا جوگیر! حیف که نمیشه گفت چون گفتنش هم خاله زنک بازیه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">