تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


فشار اوردن به ادمی که خودش به قدر کافی تحت فشاره هنر نیست.. اگه تونستی به جای سرکوفت زدن و یاداوری اشتباهات و خطاها و بدی های ادما، به این فکر کنی که چی شده که دارن این اشتباهاتو انجام میدن و تو میتونی واسه کمک بهشون چه کاری انجام بدی، اونوقت رفیق خوبی هستی.. غر زدن و سرکوفت زدنو که همه بلدن..

دوست داشتن ادمای خیلی خوب و ایده الو که همه بلدن. اگه یه ادمو با وجود همه ی خطاها و اشتباهاتش دوست داشتی، یه جوری که بهترینارو واسش بخوای نه اینکه اونو واسه خودت بخوای، اون وقت میتونی بگی احساست واقعیه..

اگه اشتباهات بزرگ و گذشته ی ادما رو شنیدی و خود واقعیشونو دیدی و نظرت نسبت بهشون عوض نشد،اگه قضاوتشون نکردی دوست خوبی هستی..

اگه یکی انقدر واست مهم بود که بخاطرش غرور و شخصیتتو زیر پا بذاری و هرطور شده بخوای که کمکش کنی..

پ ن 1: ممکنه بعد انجام این کارا واسه اون ادم احمق بنظر بیاید. گاهی بعضیا تفاوت بین ندیدن و چشم پوشی کردن رو متوجه نمیشن. ولی مطمئنا همیشه قلبا از خودتون راضی هستید که هرکاری در توانتون بوده انجام دادید..

پ ن 2: به قول شاملو: دوستت دارم بی آنکه بخواهمت..

پ ن 3: این روزا حس میکنم خدا داره بهم میگه تو که انقدر خوب بالای منبر میری و واسه این و اون تئوری میدی، نوبت خودت که باشه چی؟! اون موقع هم پای حرفات میمونی؟!

پ ن 4: من هرگز ابراز محبت کلامی یاد نگرفتم. هربار سعی کردم با حرف احساسمو منتقل کنم، بی نهایت ناشیانه و مصنوعی شد. ولی گاهی انقدر ادما واسم عزیزن که بخاطرشون هرکاری بکنم، که دغدغه هاشون از دغدغه های خودم مهم تر بشه..

پ ن 5: این پست اساسا عاشقانه نیست!

یانوشکا .. ۱۹ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۳۸ ۶ ۶ ۳۵۳

نظرات (۶)

  • بای پولار
    جمعه ۲ مهر ۹۵ , ۱۰:۰۵
    خیلی پست خوبی بود. نوشته هایی که اگه واقعا بهشون ایمان بیاریم چقدر دوست داشتن های ناب توی روابطمون جوونه بزنه.
    کاملا حرفای دل من رو زدی...

    فقط اینکه با پی نوشت 5 مشکل دارم. چرا این قدر اصرار داری توضیح بدی یه چیزایی رو. بی خیال. کلا فضای این یه خط با بقیه ی متن هم خوانی نداشت!
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲ مهر ۹۵، ۱۰:۱۲
      درست میگی.. باید خیلی بیش از این حرفا نسبت به قضاوت دیگران بی تفاوت بشم..
  • معلوم الحال
    شنبه ۲۰ شهریور ۹۵ , ۰۱:۳۴
    نمی دونم همیشه خوب بودن خوبه یا نه! چون واقعا بعضیا اصلن لایقش نیستن. حتی اگه بخوای خودتو گل بزنی بازم متوجه میشی,که چقدر اشتباه کردی که بهشون کمک کردی (البته این نظر منه. منی که قبلا بدون توجه به دیدگاه های موافق و مخالف و دوستی و دشمتی بقیه با خودم هر کاری میخواستن براشون میکردم)
    پ.ن.۴ ت هم کاملا جرف دل من بود. کلا هر بار خواستم و جدی حرف بزنم بهم گفتن خودتو مسخره کن و ....  :|  یعنی بس شوخی کردم و خندیدم دیگه فکر میکنن این حرفا به ما نمیاد : /
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۰ شهریور ۹۵، ۰۷:۵۶
      میفهمم چی میگی.. خودمم تجربش کردم.
  • © آوای
    جمعه ۱۹ شهریور ۹۵ , ۲۲:۵۹
    مبتلا شده ام
    به همان گفته های پ.ن 1
    :(
  • سید مهدی
    جمعه ۱۹ شهریور ۹۵ , ۱۹:۰۰
    گاهی اشتباهات ما مسیر زندگیمان را تغییر میدهد.گاهی بزرگی دوستان را در همین اشتباهات تشخیص میدهیم.وچه بسا بهترین دوستان را دراین لخظات پیدا کرده ووقدر میشناسبم بخاطر اینکه سعی میکنند با دل و جان مارا هدایت کنند و مهم تر اینکه دیگر بروی خود نیارند....من نتیجه اینجور دوستی ها را دیدم مخصوصا ان زمانهایی که از همه جارونده شدند.گرچه خیلی از این اشتباهات ضرباتی بدبه دوست وارد میشود....تجربه ای که برای خودم وارد شد ولی نتیجه اش را که دیدم هم رضایت خدا در ان بود هم دوستم..خیلی جاها باید نیت رو فقط بخاطر همه خوبیها تغییر داد بدون منت و سرکوفت.موفق باشی
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۹ شهریور ۹۵، ۱۹:۲۶
      زیبا گفتید. مرسی از لطفتون..
  • yalda parsa
    جمعه ۱۹ شهریور ۹۵ , ۱۶:۵۵
    بعضی موقع های میخوای کمک کنی ولی دوستت مقاومت میکنه
    یعنی هرچی میخوای دغدغه ش رو کم کنی ولی تاخودش نخواد بی فایده س

    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۹ شهریور ۹۵، ۱۷:۵۸
      دقیقا درست میگی..
  • x
    جمعه ۱۹ شهریور ۹۵ , ۱۶:۴۶
    سخته ...پیاده کردن این تئوری ها رو میگم ! گاو نر میخواهد و مرد کهن...!
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۹ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۰
      این روزا دارم به همش تن میدم. حتی به خیلی سخت تر از اینا..
      خیلی سخته.. ولی ادم ته دلش حس خوبی داره..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">