تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


۴۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است


یانوشکا .. ۹۵-۵-۳۱ ۱۱ ۱۳ ۵۰۳۰

یانوشکا .. ۹۵-۵-۳۱ ۱۱ ۱۳ ۵۰۳۰


از اونجایی که توی فضای وب امکانش نیست جملات قشنگ کتابایی رو که میخونم به مرور منتشر کنم، از این به بعد اینکارو توی اینستا انجام میدم. توی وب یه معرفی کلی و نظرم درمورد کتابا هست اما توی اینستا بهترین قسمت هاشو گلچین میکنم. علاوه بر اون شعر و فیلم و مطالب هر از گاهی که فضای وب و فیلترینگ اجازه ی انتشارشو نمیده.. خلاصه اینکه اگر دلتون خواست فالو کنید.. به زودی اولین پستو میذارم :-) وب همچنان خواهد بود فقط احساس میکنم اونجا دستم بازتره..

Instagram:pajall


یانوشکا .. ۹۵-۵-۳۱ ۲ ۳ ۲۸۴

یانوشکا .. ۹۵-۵-۳۱ ۲ ۳ ۲۸۴


وعده های سرخرمن همه ارزانی شیخ

با تو هر لحظه دلم میل جهنم دارد


علی صفری


یانوشکا .. ۹۵-۵-۳۱ ۳ ۵ ۳۰۳

یانوشکا .. ۹۵-۵-۳۱ ۳ ۵ ۳۰۳


اظهار نظر کاربران فارس نیوز درمورد مدال کیمیا علیزاده(توصیه میکنم به فارس نیوز سر نزنید چون قطعا تا چند ساعت سردرد میگیرید!)


یانوشکا .. ۹۵-۵-۳۰ ۱۴ ۷ ۴۹۵

یانوشکا .. ۹۵-۵-۳۰ ۱۴ ۷ ۴۹۵


همه چیز به اولویت آدما بستگی داره. محاله که چیزی یا کسی اولویت زندگی کسی باشه و اون آدم فراموشش کنه. پس اگر کسی شما رو فراموش کرد یه دلیل ساده داره: شما جز اولویت هاش نیستید! به همین سادگی. عذر و بهانه معناش فقط یه چیزه:سرپوش گذاشتن روی حقیقت و فریب دادن طرف مقابل.  عذر و بهانه نپذیرید و صد البته توی ذهن خودتون واسه ی خودتون عذرو بهانه نیارید و تلاش نکنید توی ذهنتون کسی رو تبرئه کنید. اونم کسی که خودش کمترین تلاشی نمیکنه و در حقیقت کمترین اهمیتی واسش نداره..
بنظرم از همه وقیح تر آدمایی هستن که تازه سرت منت میذارن و میگن: من همش به یادتمااااا!!! ولی فقط و فقط به خاطر تو به روی خودم نمیارم!!!!! اینا انقدر بی چشم و رو هستن که تازه منت هم سرت میذارن!!
بنظرم باید با حقیقت رو به رو بشیم. تا کی قراره با دروغای قشنگ خودمونو فریب بدیم؟! باید رنج تحمل حقیقت رو چشید و پذیرفتش. بهتر از سر زیر برف کردنه.. حقیقت خیلی وحشتناکه، خیلی دردناکه.. ولی چاره ای جز پذیرشش نداریم..
روزی چندبار با خودمون تکرار کنیم: اگه کمترین اهمیتی واسه کسی داشته باشیم، هرگز ما رو به حال خودمون رها نمی کنه..

یانوشکا .. ۹۵-۵-۲۹ ۹ ۹ ۳۵۱

یانوشکا .. ۹۵-۵-۲۹ ۹ ۹ ۳۵۱



آیت ا... جوادی آملی: فضیلت زن این نیست که پایش را دراز کند و یک کسی را لگد بزند و برای ما مدال بیاورد.

آیت ا... قرائتی:دختر از اینجا میرود کشتی بگیرد. همین جا در کوچه خودت با دختربچه ها کشتی بگیر. یک کسی گفت بروم همدان هفت متر میپرم. همین جا بپر ببینم. این پولی که میخواهی خرج این دختر کنی برود آن طرف کره ی زمین کشتی بگیرد و برگردد، جهیزیه اش را درست کن.



بانو تو فوق العاده ای. به معنای واقعی قهرمانی. کیمیایی! تو کشور مغزای کور و بسته و عقب افتاده، جایی که نه تنها هرگز حمایت نمیشی بلکه هرروز واست مانع تراشی میکنن، جایی که با وجود محجبه بازی کردن سهم تو از رسانه،دو دقیقه اخبار ورزشیه که حتی عکستو هم نشون نمیدن، جایی که بعد از افتخارآفرینیت یه سری از مردم میگن اصلا خوشگل نیست!!!!، جایی که نماینده ی مجلسش میگه کار زن خانه داری و بچه داریه نه تماشای مسابقه ی ورزشی (تماشا کردن هم جرمه چه برسه به بازی کردن!)، جایی که تو حتی اجازه ی تماشای مسابقاتو از نزدیک نداری و توی استادیوم ها جایگاهی نداری، تو گل کاشتی. تو باعث افتخاری.. خیلی زیاد.. طلا و برنز چیه؟! تو کیمیایی.. 


پ ن: یه سری آقایون مدام دارن توی اینستا کامنت میذارن که آهای دخترا یاد بگیرید! جسارتا یه سوال داشتم: پس خودشون چرا از ورزشکارای مرد یاد نمیگیرن؟؟!!! خودشون دقیقا حوزه ی تخصصیشون چیه؟؟!! البته جز تخصص والای لایک و کامنت!


یانوشکا .. ۹۵-۵-۲۹ ۱۱ ۹ ۴۸۸

یانوشکا .. ۹۵-۵-۲۹ ۱۱ ۹ ۴۸۸



شما که به خیال خودت روشن فکر و الگوی مملکتی، به تنهایی رکورد تخریب همجنساتو زدی. آفرین! تبریک میگم! 


یانوشکا .. ۹۵-۵-۲۸ ۱۱ ۸ ۴۳۵

یانوشکا .. ۹۵-۵-۲۸ ۱۱ ۸ ۴۳۵


آیدین سیارسریع @aydinsayar 

سایت چیزنا 


ما نسبت به گذشته یک نوع عقب گرد داشته ایم و آن هم این است که قبلا با مخالف مان بر سر بدیهیات توافق داشتیم و بعد وارد مسائل تخصصی می شدیم. یعنی هر دو اعتقاد داشتیم که دو ضرب در دو می شود چهار، بعد سر انتگرال دوگانه و سه گانه با هم بحث می کردیم. ولی الان شرایط طوری شده که هر آیینه ممکن است طرف مقابل بگوید یعنی چی که دو ضربدر دو میشه چهار؟ تو هم که داری حرف غرب و لابی های صهیونیستی رو تکرار کنی. اونا هر چی میگن تو هم باید نشخوار کنی؟ از خودت تفکر نداری؟ می دونستی ویلیام آوترد که اولین بار از ضرب استفاده کرد از فراماسون های معروف نازی آباد بود؟ به همین ترتیب الان در قرن بیست و یک ما باید ثابت کنیم که دختر سیزده ساله آمادگی ازدواج ندارد. چون حاج آقا قرائتی گفته «در مساله ازدواج باید عجله کرد و دختر و پسر باید ازدواج کنند. البته من با ازدواج دانشجویی مخالفم، بلکه ازدواج باید دبیرستانی باشد. زیرا دختران در سن ۱۳ سالگی شوهر می‌خواهند.» بله ... همانطور که ملاحظه می فرمایید دختران در سیزده سالگی شوهر می خواهند. شما هم که در سیزده سالگی نمی دانستی شوهر خوردنیه یا پوشیدنی دوا درمون نکردی کارت به اینجا کشید که ساعت سه شب دور از چشم خانواده میشینی پای وزنه برداری کیانوش رستمی وانمود می کنی وزنه برداری برات خیلی مهمه. به موقع ازدواج نکردی الان داری چوبش رو می خوری. حالا برای خیلی ها سوال شده که این دختر سیزده ساله مگر چقدر می تواند یک انتخاب آگاهانه داشته باشد؟ اصلا مگر چیزی از زندگی مشترک می فهمد که وارد آن شود؟ آفرین! سوال به جایی است. دقیقا مشکل ما در این دوره و زمانه این است که امروزه دختر به سنی می رسد که می فهمد. وقتی هم که می فهمد یا اصلا ازدواج نمی کند، یا ازدواج می کند و طلاق می گیرد. اما دختری که در این زمانه در سیزده سالگی بطور نفهم وارد زندگی می شود به یاری خدا همینطور نفهم رشد می کند و می نشیند خانه آشپزی اش را می کند. اگر هم سعی کرد چیزهایی بفهمد سریع گفت عه عه! خندوانه شروع شد و حواسش را پرت کرد. بطور کلی بنده فکر می کنم رسیدن ازدواج از دانشجویی به دبیرستانی هم مطلوب نیست. اگر بتوانیم از ازدواج دانشجویی به ازدواج پیش دبستانی و بعد از آن از ازدواج پیش دبستانی به ازدواج در مرحله سونوگرافی برسیم خیلی عالی می شود. شما تصور کن سونوگرافی بچه عباس آقا اینا را دختر تشخیص می دهد، بچه شما را هم که گفته اند پسر است. مبارک است دیگر. شکم دو تا مادر را می آوریم سر سفره عقد و دختر و پسر به صورت کاملا شکمی با هم ازدواج می کنند و تمامی مشکلات جامعه حل می شود. من نمی دانم دقیقا مشکل تان با این قضیه چیست! آدم شوید دیگر. اه!


http://chizna.ir/ازدواج-های-شکمی/


یانوشکا .. ۹۵-۵-۲۸ ۷ ۹ ۳۵۳

یانوشکا .. ۹۵-۵-۲۸ ۷ ۹ ۳۵۳


امیرمهدی ژوله یه پستی توی اینستا گذاشته بود با این مضمون که چرا وقتی یه ورزشکار مدال میگیره به ملت ایران تبریک میگن. اونم وقتی که زحمتشو یه نفر دیگه کشیده. این واقعا بنظرم درست و جالب بود.. ولی خب جوابای ملت همیشه حاضر در صحنه خیلییییی واسم جالب بود. اینکه طبق معمول بهش حمله کردن و فرمودن اگه ما نبودیم که این ورزشکارا نبودن!!! ارزش مسابقات اینا به اینه که ما نگاهشون کنیم!!!! پول اینا داره از جیب ما (بیت المال) داده میشه!!!!!!

به قدری صبح تا شب توی تلویزیون مردمو دچار توهم کردن و مدام گفتن ملت فهیم و بزرگ ایران و ... خودشونم توی نقش خودشون گم شدن ظاهرا!!!! ما خیلیییییی خوب و باحالیم!!!!!!! خیلییییییییییییییی!!!!!!

طرف بزرگترین افتخارش اینه که یه بار اولین کسی بوده که پست مهناز افشارو لایک کرده و رکورد فحشو توی اینستا شکونده، اونوقت خیلییییی راحت درمورد همه چیز نظر کارشناسی میده و خیلی ساده عملکرد کسایی رو زیر سوال میبره که سال های سال واسه جایگاهشون زحمت کشیدن.

و جالبه که دستمزد و حقوق آدمایی که سالای زیادی از عمرشونو واسه کار و حرفشون گذاشتنو از جیب خودش یا بیت المال میدونه ولی تمام پولای اختلاس شده و پول نفت و اینا بهش ربطی نداره! دستمزد ورزشکارا و پزشکا و هنرمندا و تحصیل کرده ها و ... مثل خار توی چشمشون میمونه( اونم در حالی که حداقلش اینه که سااااال ها واسه به دست آوردنش زحمت کشیدن) ولی حقوق آدمایی که بدون کمترین تلاش و زحمت و یا درس خوندن، چندین برابر دیگرانه به چشمشون نمیاد.

چندین بار دیدم کامنت گذاشته بودن که خوب شد فلانی و فلانی باختن چون خیلی مغرور شده بودن!!! آخه تویی که تو کل زندگیت کمترین حرکت مثبتی انجام ندادی، خدارو هم بنده نیستی!!!! اون وقت انتظار داری آدمی که درسطح جهانی مطرحه غرور نداشته باشه. اون چیزی که بدیهیه اینه که موفقیت غرور خاص خودشو به همراه داره و البته هرچی موفقیت بزرگتر، غرور هم بیشتر. البته اگه این ژستای ادای فروتنی و شکسته نفسی رو کنار بذاریم! 

خلاصه اینکه ملت پررو و پر توقعی هستیم. خیلییییی زیاد. و البته در هر زمینه ای کارشناس و صاحب نظر!! تنها جایی هم که سفت و محکم پشت همدیگه می ایستیم، توی فحش دادن و نشون دادن این فرهنگ والامون به کل دنیاست!! حواسمون باشه که تمام سیاستمدارای شیاد و بددهن و مایه ی خفت و خواری، از بطن همین جامعه و از دل همین فرهنگ بیرون میان! از چین سیاستمدار و وزیر و وکیل و مدیر صادر نمیشه! و البته یادمون باشه تا وقتی سیاستمدارای بددهن و نشریات پر از حشو و بی ادبی داریم، نمیتونیم از مردم انتظار خویشتن داری داشته باشیم..

پ ن 1: هییییچ موقعیتی باعث نمیشه استثنا قائل بشیم و بی ادبی رو ندیده بگیریم!! مثل همه ی آدمایی که معتقدن چون به نظرشون ناداوری شده حق دارن فحش بدن!!

پ ن 2: عاشق اوناییم که میگن همه ی این کارا واسه اینه که ملت فهیم ایران و کشور بزرگ ایران مدال نگیره!! که اصلا همه ی دنیا با ما سر لج برداشتن، بس که ما خوبیم!!!! عاشق این خودبزرگ بینی خودمونم. کلا احساس میکنیم ما مرکز هستی هستیم و همه ی عالم باید دور ما بگردن و صد البته دغدغه ی اول همه ی کشورای دنیاییم!!! کاش یکی ما رو به خودمون بیاره که ما یه نقطه ی کوچولو روی این کره ی زمین و در حقیقت تو کل دنیا هیچیم!! مردمی داریم بی نهایت بی فرهنگ و بدوی و دور از اخلاق و صدالبته خودبزرگ بین. کاش از توهم بیرون بیایم. اگر هم دشمنی ای از سمت بقیه دنیا نسبت به ما باشه، نه بخاطر اینکه خیلی خوب و مهمیم!!، بلکه به این دلیله که خودمون با همه ی دنیا سر جنگ و دشمنی برداشتیم.

پ ن 3: حس میکنم ما همیشه همینقدر عقب افتاده بودیم و این تاریخ درخشانی که به رخمون میکشن یه دروغ بزرگه!! اگه آثار امثال حافظ و سعدی و مولانا نمونده بود، میگفتم اینا توهمی بیش نبودن. ولی الان میگم مردم کشور ما درطول تاریخ هم همین بودن. فقط مثل الان، به هرحال یه عده آدم ادیب و نخبه و بافرهنگ هم بودن که ما فقط اونا رو از توی تاریخ بلد کردیم! وگرنه مردم همیشه همین اندازه درگیر فقر و بی فرهنگی و صدالبته توسری خور بودن.. ماها هم به جای اینکه از امثال سعدی و مولانا الگو برداریم، از امثال ایرج میرزا الگو گرفتیم!!!

پ ن 4: توی اینستا زیاد دیدم که کسی پستی درمورد بی فرهنگی ما ایرانیا گذاشته و کلی آدم اومدن و تایید و تشویق که آره. همه ی ایرانیا اینطورین!! انگاری که مثلا ما ها از مریخ اومدیم! و البته اینا دقیقا همون آدمایین که به وقتش از هیچ فحشی دریغ نمیکنن. بنظرم اگر قصد اصلاح داریم، قدم اولش اینه که بپذیریم ما هم بخشی از این جامعه و بی فرهنگی هستیم. حالا بعضیا کمتر و بعضیا بیشتر. خوبه که اول از خودمون شروع کنیم. چه بسا رفتارایی که از نظر خودمون درسته ولی مصداق بارز بی فرهنگی و بی شعوریه. قطعا اونایی هم که فحش میدن از دیدگاه خودشون کار غلطی انجام نمیدن! پس بهتره یه نگاه دوباره به رفتارهامون داشته باشیم..


یانوشکا .. ۹۵-۵-۲۷ ۱۲ ۸ ۶۹۱

یانوشکا .. ۹۵-۵-۲۷ ۱۲ ۸ ۶۹۱



یانوشکا .. ۹۵-۵-۲۷ ۵ ۸ ۲۹۸

یانوشکا .. ۹۵-۵-۲۷ ۵ ۸ ۲۹۸


۱ ۲ ۳ ۴