تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


هرچی که باشه جنگ در نهایت یعنی آدم کشی مجاز. وقتی آدمایی که راس کارن، گیر می کنن و دیگه نمیدونن چه سیاستی رو پیاده کنن و مشکلات اقتصادی رو چجوری حل کنن، از پشت عروسک میهن پرستی رو در می آرن. کفش و کلاهش هم می کنن تا مترسکشون جور جور شه. آخه مترسک میهن پرستی یه پاپوش به اسم دشمن خونی و یه سرپوش به اسم شهادت طلبی لازم داره. معلومم هست که بعدش همشون میگن راهشون حقه و پای خداهاشونو می کشن وسط. آخر سر هم این پدرا و مادرا و بچه های از دنیا بی خبرن که بایست تاوان جنگ رو بدن. جناب ارتشبد هفت تا مدال و یه ملک اربابی می گیره. اون وقت بازمانده های بی نوای کشته ها اگه سه مارک ماهونه ای که بابت از دست دادن باباشون میگیرن نباشه، کارشون ساخته س. بابت پسرا هم پولی به کسی نمیدن. اونا مجانی ان.

📚 بعضی ها هیچ وقت نمی فهمن

✏️ کورت توخولسکی

پ ن 1: این متنو خطاب به خودمون نیاوردم. خطاب به طرف مقابله. چون الان این ما نیستیم که به دیگران حمله کردیم.. فقط جالبه که چه رقابتیه سر لفظ شهید. همه هم حس می کنن دارن اسلامو نجات میدن! به کشورای دیگه حق میدم مسلمونا رو افراطی بدونن. بس که همه چیزو ربط دادن به دین و خدا. قدرت طلبی و طمع ثروت رو ربط دادن به دین و خدا.. تو کشور خودمونم کم افراطی این مدلی نداریم. کم نبودن لاشخورای سیاسی ای که از دیروز تا حالا شادیشون رو دیدیم.

پ ن 2: چه خبره این همه تحلیل و تفسیر؟! هر پیجی رو که باز کنی همش تحلیل و تفسیر و شعار وطن پرستانست. انشالله که شو آف اینستاگرامی نیست اینا!

پ ن 3: خدا خیر بده کانالای تلگرامو که همه رو توی همه ی زمینه ها متخصص کردن. از سیاست گرفته تا تحلیل لهجه ی عربی تروریستا. هرکیو میبینی با خوندن توییت های مردم و تحلیلای سیاستمدارا، یه پا متخصص شده و رفته بالای منبر. و البته لایک به اینایی که از هر توییت و تفسیر دیگران یه خطشو بر میدارن و به اسم خودشون تحلیل سیاسی منتشر می کنن!

پ ن 4: حذف شد :|

پ ن 5: خدا همه رو از شر افراطی های خارجی و داخلی حفظ کنه..

یانوشکا .. ۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۰ ۵ ۸ ۷۵۹

نظرات (۵)

  • فاطمه
    چهارشنبه ۳۱ خرداد ۹۶ , ۲۲:۵۲
    قسمتی از کتاب به کنار ولی حرفتون سیاسی بود حالا مگه من میگم حرف سیاسی زدن بده؟؟؟:))))که البته بازم به خودتون مربوطه.
    از طرفی من گفتم شما طرفدار روحانی هستین؟خیر
    بماند که حرفاتون مثل حرفای طرفداران ایشونه اما من میخواستم از عقیده ی خودم صحبت کنم در جوابش چون میدونستم مورد قضاوت دوستان قرار می گیرم خواستم یه دلیل از هزاران دلیلمو بگم 
    تحلیل های سیاسی !!!!!منم راجع به عبارت"اتش به اختیار"بود 
    امیدوارم متوجه شده باشید که قصد دعوا ندارم و البته حقی هم برای خودم تو این محیط قائل نیستم چون درک میکنم دوست دارید مباحث مورد نظر و دغدغه های خودتونو به بحث بذارید نه دغدغه های دیگرانو
    موفق باشید:)))))
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۳۱ خرداد ۹۶، ۲۳:۴۶
      والا من نه حرف سیاسی زدم و نه چنین منظوری داشتم. تو پست هم حرفی درمورد اتش به اختیار نزدم.. 
      منظورم از لاشخور سیاسی هم ادمایی بودن که از این اتفاق خوشحال شدن. یا واسه اینکه ثابت کنن امنیت نیست یا اینکه بگن ایراد از روحانیه. تو هردو جناح ازین ادما بودن.
      درمورد اتش به اختیار هم تنها نظرم اینه که بستگی به شنونده داره. میتونه اثر مثبت بذاره یا منفی.
      قصد دعوا؟! دعوا چرا. من اصلا بحثی هم تو این زمینه ندارم چه برسه به دعوا. اگه قصد بحث سیاسی داشتم تو انتخابات پست میذاشتم. اصولا اهل تحلیل سیاسی نیستم چون سوادشو ندارم. به شنیده ها و مطالب نت و ... که نمیشه استناد کرد. اهل بحثایی که تهش هیچ منفعتی واسم ندارن هم نیستن. هر جناح سیاسی ای هم که باشه، تفاوت خاصی تو زندگی من نداره پس من چرا بیخودی حرص بخورم؟ترجیح میدم درمورد مسائلی حرف بزنم که تو حوزه ی مطالعاتی یا تخصصی من باشن یا حداقل تاثیری توی زندگی روزمرم داشته باشن.
      شما همچنان میتونید برداشت خودتونو داشته باشید و حس کنید بهتون توهین شده ولی من مسئول حرفاییم که میزنم نه اون چیزایی که شما برداشت می کنید :-)
      +در جواب کامنت خصوصیتون: جواب من به کامنت دیگران قضیش خیلی با محتوای پست فرق داره. چون تمام ادمایی که اونجا کامنت گذاشتنو من به صورت واقعی میشناسم و از نظرا و تحلیلای سیاسیشون خبر دارم.  نه فقط از طریق پست و کامنت مجازی.
  • فاطمه
    چهارشنبه ۳۱ خرداد ۹۶ , ۰۹:۴۴
    خب راستش اصلاااااااا عقاید سیاسیمون بهم شباهت ندارن 
    با اینکه تو این پست به عقاید من یکی خیلی توهین شد اما میذارم پای اینکه وبلاگ خودتونه و اختیارشو دارین
    اما یکی از همینایی که سر زبونا انداختن که اتش به اختیاره و سر خود عمل کرده و حزب اللهیه,,ضارب حجاریان هس که در اقدامی جالب!!!!!با رضایت حجاریان ازاد شد و سال 88تو ستاد موسوی بود 
    جناب حجاریان فرمایشات دیگه ای هم  دارن مثلا اینکه روحانی اگر به توافقی دست پیدا کنه حتی توافق بد,ما اونو بصورت یه پیروزی بزرگ به خورد مردم میدیم(تحریما برگشت صنعت هسته ای از دست رفت ) یا اینکه در جریان تخلفات(متفاوت از تقلبه)انتخابات امسال که به شخصه یه نمونشو با چشمام دیدم باید برچسب فتنه گرو از بدنه ی اصلاحات بکنیم و به خودشون بچسبونیم 
    و قس علی هذاااااااااااا
    حالا از رانت خواری دولتیا و لج بازی زنگنه تو ماجرای کرسنت میگذریم چون دولتهای قبلم چنین بودن
    مع الوصف مخالف یا موافق بودن حق طبیعی ادماس منم اون قدر برای نظرم احترام قایلم که تحمیلش نکنم اما قبل انتخابات هیچ کس حتی اعضای ستاد اقای روحانی هم نتونستن منو قانع کنن که به ایشون رای بدم (اصلی ترین دلیل من برای رای ندادن به روحانی فرافکنی و شارلاتانیسم سیاسی و هوچی گری و ریا بود.وعده ی رفع حصر چن روز بعد از انتخابات دود شد رفت هوا و البته من یه اعتقادی دارم که گناه پدر زنو نباید پای داماد نوشت)یعنی واضح ترش این میشه که اعضای ستادشون خودشونم توجیه نبودن منم اصلا روی شخصی خاصی تعصب ندارم فقط سعی میکنم حقیقت از جلو چشمم دور نمونه چون تنها چیزی که ارزش بحث داره حقیقته نه جناح بندی و دعواهای سیاسی
    بحث سیاسی خیلی بده بینادما فاصله میندازه اما من با وجود این اختلاف عقیده همچنان میخونمتون
    فک کنم نظر من از پست شما طولانی ترشد:))))))))


    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۳۱ خرداد ۹۶، ۱۱:۰۵
      من یه چیزی رو متوجه نشدم. من یه تیکه از متن یه کتاب گذاشتم، بعدشم از داعشیای افراطی گفتم. کدوم حرف من سیاسی بود که حس می کنید بهتون توهین شده یا این همه تحلیل سیاسی که کردید در جواب چیه دقیقا؟! اصلا کی گفته من طرفدار روحانیم؟! 
  • Mr. Beautiful Mind
    جمعه ۱۹ خرداد ۹۶ , ۱۹:۵۱
    اتش به اختیار بد تحلیل نکنید :/
    گفتش تو حوزه فرهنگ
    اتش ب اختیار یعنی فعالیت تو حوزه فرهنگ بع شکل خودجوش در چهارچوب قانون، برای هر کار خوبی هعی منتظر دستور از رئیس نباشید، چون رایج هست ک طرف کار نمیکنه مگر بالا سری چیزی بگه
  • Je sus
    جمعه ۱۹ خرداد ۹۶ , ۱۵:۲۷
    من از اون افراطیای خارجی نمی ترسم از داخلیا می ترسم. اوضاع خیلی داره خراب می شه....
    واقعا حرف ها و رفتارایی دیدم که به این تئوری توطئه ای که یا خودشون این برنامه رو راه انداختند یا اینکه بهشون راه و اجازه دادند دارم ایمان می آرم....
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۹ خرداد ۹۶، ۱۶:۴۸
      نمیدونم واقعا.. نمیتونم در این مورد نظری بدم.....
  • ــ یاس ــ
    پنجشنبه ۱۸ خرداد ۹۶ , ۱۱:۳۰
    سلامتی همه مفسرای روی مبل، توی خونه:)))) 

    و چه لاشخورایی دیدیم از دیروز تا حالا که برگشتن گفتن نوش جون، اینم جواب شما.اینا دیگه کین:))

    حالا اون هیچی ، آتش به اختیار رو کجای دلمون بذاریم=))
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۸ خرداد ۹۶، ۱۱:۳۹
      وای یاسی.اون پ ن 4 که حذف شد همون اتش به اختیار بود :-)))) ترسیدم عزیزان بیان منو به صلابه بکشن :-))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">