تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


چطوری میتونید بخاطر دختر بودن خودتونو از خیلی چیزای زندگی محروم کنید؟! نمی فهمم چرا یه نفر ممکنه احساس قلبیشو به زبون نیاره و به یه نفر نگه چقدر دوسش داره، اونم فقط به این دلیل که دختره و نباید پا پیش بذاره :||| خب نهایتا طرف مقابل میگه نه دیگه. به همین سادگی.. چرا انقدر عذاب میدید خودتونو؟! یه جوری زندگی کنید که هیچ وقت مدیون دلتون نباشید..

پ ن: پست اصلا ربطی به من نداره. فقط احساس شخصیم بود نسبت به ادمایی که دور و برم میبینم که کسی رو دوست دارن و حاضر نیستن بهش بگن..وگرنه من خیلی فازم به دوست داشتن و دوست داشته شدن و اینا نمیخوره :-))))))

یانوشکا .. ۰۹ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۴۵ ۱۵ ۱۱ ۵۴۹

نظرات (۱۵)

  • انگور ...
    پنجشنبه ۱۱ خرداد ۹۶ , ۱۶:۰۳
    من خیلی موافقممم! البته بستگی داره اگه مث من باشن حال و حوصله مسخره بازی و اینا نداشته باشن برن بگن ببینن چند چندن. تکلیف همه چی معلوم میشه ادن میره به زندگیش میرسه :)) 
    اما خب واقعا به گفته ی بعضی ها وقتی دختر میگه عزت نفسشو میاره پایین و چیپ نما میشه که در این صورت از سیاست هاتون استفاده کنین ...
    البته من باز همچنان اولیو ترجیح میدم :))
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۱ خرداد ۹۶، ۱۶:۲۶
      دقیقا منم همون گزینه ی اول. حال و حوصله ی مسخره بازی و صبر و اینا ندارم..
  • Miss Avilet
    چهارشنبه ۱۰ خرداد ۹۶ , ۱۸:۲۵
    خب راستش من زیاد با کاملاً مستقیم ابراز علاقه کردن موافق نیستم. البته فکر می‌کنم کار درستیه، ولی در حال حاضر اینو توی اغلب مردا نمی‌بینم که پذیراش باشن.
    ولی در عین حال با پاپیش‌نذاشتن هم موافق نیستم. با تلاش موافقم!
    من اینکارو کردم و یک سال تمام تلاش کردم واسه رسیدن به چیزی که میخواستم، واسه همین همیشه اگه کسی ازم درین باره نظر بخواد، میگم قبل از هرچیز ببین فرد مقابلت ارزشش رو داره یا نه، چون واقعا زحمت کشیدن واسه این موضوع آسون نیست، اصلا آسون نیست:دی
    ولی خب احساس خوشبختی‌ای که بعدش داری قابل مقایسه با چیزی نیست اصلا.
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۰ خرداد ۹۶، ۲۰:۱۳
      دقیقا مهم ترین مسئله اون ادمه که اصلا ارزشش رو داره یا نه. ادم واسه کسی که ارزششو داره هر کاری میکنه ولی وقتی یکی لایقش نباشه اصلا..
  • بای پولار
    چهارشنبه ۱۰ خرداد ۹۶ , ۱۷:۳۱
    ولی در کل با این مسیله موافقم. و باید بگم توی تمام معدود روابط عاطفی که داشتم اول اون ها ابراز علاقه کردند و من شیفته ی همچین دختری می شم ناخودآگاه. بماند که همه شون بعد مدت کوتاهی و قبل اینکه رابطه جدی بشه ترکم کردند.
    درست وقتی که ابراز علاقه من رو دیدند...

    و من مردی هستم که از طرف دخترها رفتارهای بد پسرها رو چشیدم...
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۰ خرداد ۹۶، ۲۰:۱۲
      دروغ چرا. من خودم ازوناییم که قبل اینکه چیزی جدی بشه، ول میکنم و میرم :-)))))
  • بای پولار
    چهارشنبه ۱۰ خرداد ۹۶ , ۱۷:۲۶
    به نظرم تقصیر مردا و پسرای جامعه ماست و اینکه در کل در مورد موضوع ابراز علاقه عاطفی به بلوغ و رشد نرسیدیم.

    می دونی جنس اکثر پسرها طوریه که جنبه ی این رو ندارن بهشون ابراز علاقه بشه و وقتی خیالشون از یک دختر راحت بشه، و یا حتی زنی که باهاش سال ها زندگی کردند. به راحتی می رن سراغ یکی دیگه. انگار روابط عاطفی با یک دختر مثل شکار کردنه که تا خیالت از یکی راحت شد بری سراغ یکی دیگه تا دو تا چند تا رو داشته باشی...
    مرد تا همیشه باید تشنه ی طرفش بمونه حتی اگه سال ها در آغوش هم باشند و زندگی کنند...
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۰ خرداد ۹۶، ۲۰:۱۱
      اینکه مسلما درسته. من منظورم اون معدود ادم حسابیاشون بود :-)))))
  • Mr. Beautiful Mind
    چهارشنبه ۱۰ خرداد ۹۶ , ۰۹:۳۵
     منم شبیه این حس رو با کمی متفاوت نسبت به پسرها و دوستان دور و برم دارم
    همچین خودشون رو برای دختری میکشن که انگار چیه، دختر هم انقدر خودش رو میگیره ک ...
    کمی ب خودشون ارزش نمیذارن که
    ب خاطر زنی که دوستش داره و با کلی منت مهریه های سنگین وارد زندگی میشه و خودش رو محدود خواسته های دختره میکنه
    اصلا خوب نیس
    :)

    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۰ خرداد ۹۶، ۲۰:۱۰
      :|||||
      یه بارم پست من دعواطور و ضدمرد نبود تو نمیذاری! :-)))))
      دعوامون میشه هااااااا. گفته باشم. ایییششششش :|||
  • معلوم الحال
    سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ , ۲۱:۳۹
    البته باهات هم عقیده م دنیا مگه چند روزه که بخوایم غصه بخوریم و هی تو خودمون بریزیم و حرف دلمون رو نگیم :)
    از فردا میرم به تمام دخترای دانشگاه پیشنهاد میدم :دی خخخ
  • پرواز ...
    سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ , ۱۸:۲۳
    قطعا که تواناییه انجام همچین کاری رو ندارم ... اگه بخوام بگم همون دو سه کلمه ی اول از شدت خجالت جان به جان آفرین تسلیم میکنم D;
    ولی کاش این توانایی رو میداشتم پژال :)
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۹ خرداد ۹۶، ۱۹:۰۱
      دارم کم کم به این نتیجه میرسم که من زیادی پررو ام :-))))) هرکی میاد کامنت میذاره میگه روم نمیشه. این چه وضعشه؟! :-))))))
  • معلوم الحال
    سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ , ۱۶:۲۹
    من با خانم الی و حمله آخر ایکس (مالاکیتی عزیز) موافقم :)
    البته case study ها همیشه متقاوت بودن ولی عمدتا نتیجه ها یکی بوده

    ولی شرافتا سخته ها :) اینقدرا آسونم نیست
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۹ خرداد ۹۶، ۱۶:۴۶
      چرا انقدر شما همه چیزو سختش می کنید اخه؟! دو کلمه حرف زدن سخته اخه؟؟!!
  • هلیکس بانو
    سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ , ۱۴:۲۴

    چقد با این پستت موافقم.

    من یه بار این کارو کردم و نه شنیدم. نه به غرورم برخورد و نه تو چش کسی حقیر شدم. الانم دوستای خوبی هستیم حتی.

    اصلا حاضر نبودم ذهنم رو درگیر چیزی کنم که ممکنه اصلا اتفاق نیفته. و اتفاقا نتیجه خوبی داشت.

    البته روحیات و شخصیت طرف مقابل هم خیلی مهمه.

    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۹ خرداد ۹۶، ۱۶:۴۸
      دمت گرم واقعا. بعضیا هستن که به خود طرف نمیگن، بعد کلا یا توهم میزنن که طرف ازشون خوشش میاد یا از هرجمله ی سادش یه مفهومی برداشت میکنن، یا همش منتظرن خودش پا پیش بذاره..
      اره واقعا. شخصیت طرف مهم ترین فاکتوره. واسه هر کسی نمیشه این کارو کرد..
  • هوپ ...
    سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ , ۱۲:۳۶
    نمی تونم هیچ وقت مستقیم پا پیش بذارم و به طرف بگم دوستت دارم ولی یکی دو بار سعی میکنم نزدیکش بشم و نخ دادن که نه ولی تلاش کنم از احساسم باخبر بشه، اگه متوجه نشد کلا میزنم به در بی خیالی و فراموشی!
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۹ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۹
      مگه ادم میتونه فراموش کنه؟! نمیشه..
  • ــ یاس ــ
    سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ , ۱۲:۰۲
    با میم موافقم
    فک کنم اون ادم باید یه شاهکار احساسی بوجود بیاره در من که این قدمو بردارم:))
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۹ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۹
      نه بابا. اونقدرا هم شاهکار لازم نداره ;-)
  • ــ یاس ــ
    سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ , ۱۲:۰۱
    دروغ چرا منم نمیتونم :/ :))
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۹ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۸
      سخت میگیرید چرا. اسونه بابا :-)))))
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
    سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ , ۱۱:۵۹
    :دی
    من نگفتم چون خودم دخترم چون گفتن کلا واسم سخته
    من حتی به دفعاات بعد از شنیدن این جمله سکوت کردم یا لبخند زدم 😂
    نمیتونم باید اون آدم خیلی عزیز باشه
    که من پا بذارم رو خودم و بهش بگم دوستت دارم
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۹ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۸
      وای بخدا اصلا مخاطبش تو نبودی. پست تورو خوندم، یادم افتاد در این مورد بنویسم.
      توی سالگرد دعوای پارسال، امسال دعوامون نشه صلوات :-)))))
  • x
    سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ , ۱۱:۰۴
    امیدوارم که هرگز عاشق نشم :))
    بلا به دور انشالله :))


    مردای ایرانی (حتی به قول تو ادم حسابی هاشون) جنبه ی شنیدن این حرفا رو (اگر دوست داشتن از مدل عاشقانه باشه ) ندارن :)))
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۹ خرداد ۹۶، ۱۱:۱۲
      موافقم. بلای بدیه. البته راستش خیلی بهش اعتقادی ندارم. بنظرم بیشتر یه هیجان احساسی زودگذره..
  • الـ ــی
    سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ , ۱۰:۳۴
    در واقع دلیلش اینه که اگه به یه پسر اینو بگی اون پسره پررو میشه و بعدها احتمالش خیلی زیاده که سر هر بحثی برگرده بگه خودت اومدی!
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۹ خرداد ۹۶، ۱۰:۳۷
      والا من این کارو انجام دادم و هیچ وقت همچین اتفاقی نیفتاد.
      دقت کن که هرادم خز و خیلی لایق این نیست که ادم بخواد واسش پا پیش بذاره! درمورد قشر ادم حسابی حرف میزنم، نه همچین ادمای پررو و بی شعوری ;-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی