تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


یعنی میخوام بگم این مدت من به هر کس و ناکسی رو انداختم (روی اون ناکس خیلی تاکید دارم) که بیاد امروز یا فردا بریم بیرون. گفتم اصن مهمون من هرجا که خواستید. فقط اینکه تنها نباشم. ددریییغ از یک نفر :| تو عمرم این حجم از عشوه ی خرکی ندیده بودم والا!

فقط اینکه یادم باشه از فردا که دوباره هرکی اومد گفت پریا بریم فلانجا، پریا بیا فلان کارو بکنیم، پریا بهمان کارو واسم انجام بده، یادم باشه که پایه بودن اصلا خوب نیست. یعنی من قلم پام خورد شده اگه دیگه واسه کسی قدم از قدم بردارم :|

همین دیگه ..

گور بابای همه :|

تبریکای مسخره و مصنوعی امشب و فرداشون هم ارزونی خودشون. والا!

یانوشکا .. ۰۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۵۸ ۵ ۰ ۳۶۱

نظرات (۵)

  • معلوم الحال
    پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۷:۱۳
    ناراحت نباش خانم دکتر
    خودت تنهایی برو و عشق و حال کن :) یه بارم مزه تنهایی دور دور کردن رو بچش ;) 
    رفیقاتم بشناس . خخخ
  • معلوم الحال
    پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۷:۰۹
    عه
    اگه مهمون تو هستم تا بیام :)))
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۷:۱۲
      پاشو بیا مهمون من :-)
  • الـ ــی
    پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۷:۰۸
    هعی..
    متاسفانه دورم :/
    ولی قطعا از بلاگرا هم پیدا میشن آدمایی ک اصفهانی باشن و بخوان باهات بیان :)
    شما فقط اعلام حضور کن :))
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۷:۰۹
      همین که مهربون و با معرفتی کلی ارزش داره عزیزم :-)
  • خانم انار
    پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۷:۰۶
    مبارکه:))) 
    واسه بزرگ شدنت!:)
    + من هم مهمون دارم😂😁
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۷:۰۸
      مرسی :-)
      +دیوونه :-)))))
  • الـ ــی
    پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۷:۰۲
    به من میگفتی باهم میرفتیم خب :)
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۷:۰۴
      اگه اصفهانید من هنوزم پیشنهادم سر جاشه :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی