تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


انقدررررر ذوق قالب جدید وب کتاب (bookworm.blog.ir) رو دارم که هر پنج دیقه یه بار بازش میکنم و نگاهش میکنم. واقعا خیلیی خوشگل شده. طراحیش پر از ریزه کاری و ظریف کاریه که فقط از یه ادم خیلی حرفه ای و کاردرست برمیاد. توصیه میکنم حتما حتما به بارم که شده، وب رو با لپتاپ ببینید چون خیلی از ریزه کاری ها و قابلیت هاش با گوشی دیده نمیشه. 

دوست دارم که محتوا هم کاملا مناسب یه فضای به این شیکی و زیبایی باشه واسه همینم تو فکر یه سری تغییراتم. لطفا اگه نظر یا ایده ی خاصی دارید حتما حتما بگید. ضمن اینکه یه قسمتی هم مخصوص فیلمای خوب به وب اضافه شده که بزودی پستای مرتبط با اونو هم میذارم.

اگر قالب خوب میخوایین میتونید از قالب های رایگان این ادرس استفاده کنید یا یه قالب اختصاصی سفارش بدید.  skylove.ir

یانوشکا .. ۱۹ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۰۲ ۶ ۰ ۶۰۸

نظرات (۶)

  • Mr. Beautiful Mind
    دوشنبه ۲۱ فروردين ۹۶ , ۰۱:۴۳
    عجب قالب خفنی شده :))))
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۱ فروردين ۹۶، ۱۹:۵۸
      طراحش خیلی خفن طوره :-)
  • بای پولار
    يكشنبه ۲۰ فروردين ۹۶ , ۲۲:۵۹
    واووو
    چقدر خوبه اونجا :)
  • ــ یاس ــ
    يكشنبه ۲۰ فروردين ۹۶ , ۲۰:۰۲
    اتفاقا یه کتابی میخواستم نویسندش یادم نبود بعد رفتم اون وب تو یهو دیدم چقدررررررررر توپ شده، اون دسته بندیش که اصن عالی خیلی راحت از قسمت زنان و فمنیسم یافتمش کلی ذوق کردم، مبارکت باشه^ـ^
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۰ فروردين ۹۶، ۲۲:۱۱
      مرررسیییی عزیزم
      تازه سرچ هم میتونی بکنی
      [آیکون کلی ذوق مرگی و اینا ]
  • معلوم الحال
    يكشنبه ۲۰ فروردين ۹۶ , ۱۵:۳۱
    نمیشه با گوشی اون یکی وبتون رو چک کرد و نظر داد؟  😂😂😂
  • لیمو ...
    يكشنبه ۲۰ فروردين ۹۶ , ۱۵:۲۶
    حرف نداره:) 
  • پرواز ...
    شنبه ۱۹ فروردين ۹۶ , ۲۳:۰۷
    اتفاقا همین الان اونیکی وبت بودم :)
    خیلیییییی خوشگل شده ...
    مبارکه :)
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۹ فروردين ۹۶، ۲۳:۱۳
      خیلی خیلی مرسی عزیزم :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی