تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


1- تا همیشه یادم میمونه که ترم سه قطعا در صدر بیخودترین ترمای عمرم قرار داره. انقدری درسا و امتحاناش زیاد بود که چارشنبه ی پیش اخرین امتحانش رو دادیم!!! اونم درحالی که از اولین هفته ی بعد از عید، میانترمای این ترممون شروع میشه. دیروز هم دندونایی رو که تراشیده بودم تحویل دادم که انصافا بنظر خودم خیلی خوب شد. بالاخره این وسواس و دقت بیش از حد به جزئیات باید به یه دردی بخوره دیگه ;-)

2- از خرید کردن متنفرم. از توی بازار گشتن متنفرم :| کلا به مامانم میگم برو هرچی دیدی کوچیکترین سایزشو هم واسه من بگیر و بیار :-)))) دیگه اگه واااقعا مجبور بشم خرید کنم، دونه دونه توی مغازه ها نمیرم. از بیرون یه نگاهی بهشون میندازم، توی اولین مغازه ای هم که برم، خربدمو میکنم و تمام. واقعا توی بازار چرخیدن اعصاب پولادین! میخواد که من ندارم.

3- کلا هیچ ذوق و احساس خاصی هم  نسبت به عید ندارم. تنها تفاوتش با روزای دیگه تعطیل بودنشه. که خب البته به شدت از این ویژگیش استقبال میکنم :-)

4- این روزا خیلی خیلی زیاد کتاب میخونم و البته فیلم دیدن خیلی زیاد هم به برنامه هام اضافه شده. فیلمایی که دیگه تقریبا همه دیدنشون جز من :| خلاصه اینکه دارم تلاش میکنم خودمو به یه حد نسبتا خوبی توی این زمینه برسونم. چند وفت پیش گری آناتومی رو شروع کردم. اوایلش انقدر واسم جذاب بود که توی دو روز، سه فصلشو کامل دیدم. از بس شبا تا صبح هم نگاش میکردم که کلاسای صبحو کااامل خواب سپری میکردم :-))))) ولی بنظرم همه ی جذابیتش همون دو فصل اولش بود. بعدش دیگه دلم نخواست که ادامش بدم. فیلمی که 12 فصل ازش ساخته میشه، هر فصل هم 24 25 قسمت، یه ذره واسم عادی نیست. بنظرم یه جاهاییش دیگه واقعا غیرعلمی و غیرمنطقی بود و از یه جایی به بعد هم کلا فقط موضوع میشد روابط چندصدضلعی ادما و اینا که خب از حوصله ی من خارجه. الان همزمان، friends, game of thrones, how I met your mother, breaking bad, six feet under میبینم که خب احتمالا این سریالا رو همتون دیدید. ولی خب یه سریال دیگه هم هست که کشف خودمه :-)))) سریال colony که خب جدیده و تازه فصل دومش داره پخش میشه. واسه من که خیلی جذاب بود.شایدم دلیلش بی تجربه بودنم توی زمینه ی فیلم دیدن باشه. نمیدونم. ولی من دوسش دارم.

5- درمورد کتاب خوندن یه مدتی سعی کردم کتابای جدید و تازه های نشرو بخونم که انصافا یکی از یکی بدتر بودن. همگی کتابای به شدت زررررد. حالا هم که به لطف شو آف اینستا چارتا ادم پیدا میشن که کتاب بخرن، باید مطابق سلیقشون کتابای عاشقانه ترجمه بشه :-\

6- این فضای س.ی.ا.س.ی دم انت.خا.با.ت رو دوست دارم. جو مناظره های توی دانشگاه رو. حتی اگه تنها نیتشون این باشه که بهمون توهم داشتن ازادی بیانو بدن. این مدت خیلیا از جمله زیباکلام و علی مطهری و ... واسه مناظره اومدن اینجا که خب منم فرصتو از دست ندادم. به شدت این فضاهارو می پسندم.

7- هیچ وقت با چارتا ادم پوکرفیس تر از خودتون نرید سینما فیلم کمدی ببینید. اونم توی یه سینمای به شدت خلوت. خوب بد جلف رو دیدیم و تمام مدت پوکروار به هم خیره شده بودیم که واقعا الان باید بخندیم یعنی؟! البته انصافا قسمتای خوبی هم داشت. بخصوص اینکه من همیشه حمید فرخ نژاد رو دوست داشتم.

8- این سریال جدیدی که اومده توی نمایش خانگی، سریال عاشقانه! یکی دو قسمتش رو دیدم. به لعنت خدا هم نمی ارزه :-))))) حیف وقت و پوله واقعا. البته از فیلمی ک گلزار توش باشه، اصولا انتظاری بیش از اینم نمیره.

9- به تیم کاری رفیق چند ساله ی مجازی پیوستم و واااقعااا از ته دلم امیدوارم که کارش حسابی واسش رونق بگیره. البته که من این وسط مترجمی بیش نیستم. ولی خب توی این شیش سالی که کار ترجمه میکنم، این یکی بهترین و لذت بخش ترین کاریه که قبول کردم. بزودی حتما درموردش توضیح میدم.

10- توی یک هفته ی اخیر، خیلی تصادفی، یهو همه ی ادمایی که یا یه روزی من ازشون خوشم میومده، یا اونا از من، یا هر دو از هم!!! یهو یاد من کردن. اونم ادمایی که اسم هیشکدومشونو دلم نمیخواد بشنوم. مورد داشتیم طرف سابقا عاشق و دلباخته بوده، الان اومده گفته داری صد تومن دستی بهم بدی ؟؟!!! :| یا مثلا واسم نوبت دندون پزشکی بگیری؟! یا یکی دیگه یه پیام بی ربط فرستاده، بعدش که یه جواب دندون شکن گرفته، گفته من اصلا با تو کاری نداشتم!!! پیامو واسه همه ی کانتکتام فروارد کردم. فقط نمیدونم چرا فرداش هم دوباره اتفاقی واسه من پیامش فروارد شده!!!

جالبه که زمان چقدر میتونه ادما رو تغییر بده. اینکه دیگه حتی حاضر نباشی اسم خیلیا رو هم بشنوی.

11- قراره یه عضو جدید به خانوادمون اضافه بشه! خانواده ای که من توش بزرگترین نوه محسوب میشم و عضو جدید قراره کوچیکترین باشه. من میشم دختر خاله ی نی نی :-)))) 

12- تبدیل به یه موجود به شدت بی تفاوتی شدم که اصولا دبگه نه چیزی خیلی خوشحالم میکنه نه ناراحت. خیلی وقته که واقعا از چیزی ذوق نمیکنم و لذت نمی برم. دیگه حتی تکان دهنده تربن کتابا و فیلما هم، حسی رو توی وجودم زنده نمی کنن. هیچ ملایمت یا ترحم یا هرچیزی رو... حس میکنم دارم شبیه مورسو توی کتاب بیگانه ی آلبرکامو میشم :-)))))

فعلا بسه دیگه. زیادی چرت و پرت گفتم. امیدوارم بزودی چیزی بجز روزنوشتای بیخودی اینجا بنویسم :-)

یانوشکا .. ۲۶ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۵۳ ۱۴ ۰ ۴۹۹

نظرات (۱۴)

  • حامد درخشانی
    سه شنبه ۲۲ فروردين ۹۶ , ۰۲:۵۱
    اگه مورد دو رو تو تویتر نوشته بودی حتما یکی ریپلای میزد #زن_زندگی :))
    خیلی خوبه درگیر خرید نبودن!

    در مورد 9 هم خیلی خیلی موفق باشید و خوش بگذره!
    (کار هم میتونه خوش بگذره!)

    مورد 12: خیلی آدمای باشعور دیدم که در اثر فضاهای مزخرف اینطوری شدن
    دو تا راه حل هم که دیدم برا آدمای اینطوری جواب داده:
    تلاش برای تغییر و انجام کارهایی که به نظرشون واقعا معنا میده به زندگی
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۲ فروردين ۹۶، ۱۴:۰۷
      :-))))))

      12. گاهی همین فضاهای مزخرف ادمو تا مرز دیوانگی می بره :-)
  • کروکودیل نیمه فمنیست
    شنبه ۱۲ فروردين ۹۶ , ۲۱:۰۳
    من گلزارو دوس دارم آقا
    اعتراض دارم
    همیشه زوج امین حیایی و رضا گلزارو دوس داشتم وقتی تو یه فیلمی با هم ان .حتی اگه زردترین فیلما رو بازی کنن :)))))


    midnight in parisرو دیدی؟
    اگه ندیدی دوباره توصیه میکنم . بازم تکرار میکنم: هیییییچ جایزه ای نبرده و تو هیچ تاپ لیستی نیست. اما ادبیاتیا دوسش دارن

    از اون بی تفاوتیا که ژسته یا بی تفاوتی واقعی؟ معمولا مقطعیه و تو این روزگار و این نسل یه مسئله ی اپیدمی شده ست.همه دچاریم تا حدی... اما فیلم the dictatorرو ببین، خنده میاره برات
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۲ فروردين ۹۶، ۲۲:۰۱
      دقیقا گلزار و امین حیایی رو دوس ندارم. نه اینکه بدم بیاد، ولی بنظرم فیلمای زرد بازی میکنن.
      نه.اتفاقا دیشب دانلودش کردم.امشب ببینمش. ولی اسکار برده هااااا :-)
      کلا روزای خوبی رو نمیگذرونم. واقعا روزا و لحظه های بدیه.. خیلی عید بدی بود امسال.
      حتما میبینم. همین الان دانلودش کردم. به شدت خنده لازمم ..

  • Brave Merida
    شنبه ۱۲ فروردين ۹۶ , ۱۵:۳۲

    واقعاً خوش بحالت. من که تازگی خیلی کتاب‌نخون شدم، انگار بادکنکی باشم که بادم خالی شده باشه. این سریال‌ها هم خیلی می‌خوام ببینم، چه چیزای خوبی می‌بینی. :(( من تو سریال‌دیدن هم بسیطم آخه. مرگمه واقعاً. حالا یه فصل دوفصل باشه خوبه. ولی مثلاً هشت‌فصل؟ :(( چه پشتکار و همتی داری جداً. راز موفقیتت چیه؟ :دی

    + وای کتابای زرد کتابفروشیا رو قُرُق کردن! موندم چطوری مردم اینا رو می‌خونن، این همه کتاب خوب هست آخه! دیگه زرد خوندنم حدی داره. :/ 
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۳ فروردين ۹۶، ۱۲:۳۷
      کتاب و فیلم که سرگرمیه. پشتکار نمیخواد :-)
      + اره واقعا..
  • توتو
    سه شنبه ۱ فروردين ۹۶ , ۲۲:۱۰
    سلام بر پژال بانوی گل.سال نوت مبارک باشه.حال دلت خوبه؟؟
    2-هی دارم فکر می کنم چجوری میشه یه دختر از خرید بدش بیاد:))منو بزارنم شبم تو بازاذ میخوابم:دی
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲ فروردين ۹۶، ۲۳:۲۲
      سلام عزیزم. سال نوت مبارک. ایشالا که سال خیلیییییییی خوبی داشته باشی عزیزم
  • سارا
    سه شنبه ۱ فروردين ۹۶ , ۱۴:۰۴
    سلام.
    به نظرم house m.d. به جای گری آناتومی میتونه گزینه ی خوبی باشه....فوکس گری بیشتر روی روابط افراد و یه فضای خاله زنکیه اما برعکس هاوس فضاش خیلی علمیه در عین حال کم کم عاشق شخصیت هاوس و کاراش میشی....
    هر چند من تا فصل ۱۳ گری دیدم و بعضی قسمت ها رو هم دو بار دیدم!!!ولی فیلمو فاصله دار دیدم....یعنی انقدر نمیدیدم تا دلم براش تنگ بشه و خیلی چیزاشو یادم نیاد....البته از سر بیکاری هم بود...
    ترم ۳ ما هم خیلی مزخرفه اما امیدی به پایان این وضعیت نیست....میگن هر چی بری جلوتر بدتر میشه....متاسفانه کتاب و فیلم خود به خود داره از زندگیم حذف میشه....شایدم کتاب خوب گیرم نمیاد که علاقمو از دست دادم....

    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲ فروردين ۹۶، ۲۳:۲۴
      سلام. سال نوت مبارک سارا جونم. خیلی کم پیدایی.. کاش بازم می نوشتی...
      اره واقعا.خیلی خاله زنکیه. کلا همه با همن!!! به هیشکی هم رحم نمی کنن :-))))))
      ایشالا که روزای خوبی در انتظارته خانوم دکتر عزیز :-)

  • سعید یگانه
    سه شنبه ۱ فروردين ۹۶ , ۰۰:۰۲
    درود بر خانم پژال گرامی
    سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک

    سپاسگزارم بابت همراهی و دنبال کردن وبلاگ ناقابل بنده در سال گذشته
    موفق و پیروز باشید
  • Dr. Nelii
    دوشنبه ۳۰ اسفند ۹۵ , ۰۲:۰۶
    خیلی خوبه که باز برگشتی خانوم دکتر:))
    سال نوی خوبی داشته باشی😘
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۳۰ اسفند ۹۵، ۰۹:۵۱
      مررسیی عزیزم. شما هم سال خوبی داشته باشی :-)
  • بای پولار
    يكشنبه ۲۹ اسفند ۹۵ , ۱۹:۳۲
    1. کی تموم میشه درست یه دست دندون با تخفیف ویژه واسه ما بذاری :))

    2.  عجب دختر جالبی هستی! مورد نادری هستی ها!!!

    3. من از اسفند خوشم می آد و حال و هوای عید. ولی یک فروردین که میشه دیگه حالم از همه چی به هم می خوره.

    4. آفرین به این پشت کارت !

    5. مواظب ضائقه ت باش. زرد نشه.

    6. آره فضای جالبیه. اونم توی این حال و هوای بی روح دانشگاه های ما.

    7. :/

    8. منم ندیدم و رغبتی ندارم ببینم. در مورد گلزارم هم عقیده م باهات!

    9. فعال بودن خوبه :)

    10. آدم می مونه واقعا چی بگه...

    11. مبارکه :)

    12. نباش این طور، نباش...
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۹ اسفند ۹۵، ۲۱:۴۷
      بابا چرا دست دندون اخه؟! لمینیت ایشالا :-)
      مرسی از لطفت به من. مرسی از کامنتات که همیشه حس و حال خوبی دارن :-)
  • ــ یاس ــ
    جمعه ۲۷ اسفند ۹۵ , ۲۲:۰۳
    ۱- من که چیزی ازش نمیدونم ، ولی "قیافتا" دندونا عالی بود :))))

    ۲- باورم نمیشه :/ یعنی خرید واسم شفابخشه!:))

    ۴-گری اناتومی رو یادم نمیاد تا چه فصلی دیدم ، فک کنم سه و چهار بود... بعدش دیگه یکنواخت شد و منم گذاشتم کنار.

    ۷ همین حالا نوشته بودم اینقدر خندیدم سر فیلم لپام درد گرفت:)) چطور نخندیدین:))))) من جای شما هم خندیدم در عوض:دی

    ۸ چقدر تشابه پریا:/ حیف حجمی که واسه دو قسمت عاشقانه حروم کردم، اصن سر و وضعشون، دیالوگا، فیلمنامه، بازیا، دست جمعی رو مخ بودن 
    یعنی اون جاش که قسمت دوم زنه گفت داری میری برو "سگه،اسمش یادم نیست" از مهد کودک بردار ببرش پارک بازی ، قطع کردم فیلمو دیگه ندیدم ! واقعا شت :/ 


    ۱۱ قدمش مبارکا باشه^ـ^ اضافه شدن عضو جدید از دلچسب‌ترین اتفاقات زندگی خانوادگیه :)
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۸ اسفند ۹۵، ۱۴:۴۲
      1- خیلییی مرررسییی. 
      4-دقیقا. 
      7- گاهی باید یه سری ادم خیلی اهل خنده همراه ادم بشن تا بتونی حسابی بخندی.
      8- واااای واااقعااا :-)))))
      11- خیلی خیلی مرسی عزیز دل :-*
  • Sif Tal
    جمعه ۲۷ اسفند ۹۵ , ۲۱:۴۴
    ببخشید! کتاب زرد ینی چی؟ :)
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۸ اسفند ۹۵، ۱۴:۴۰
      یعنی کتابای بازاری و عامه پسند. کتابای آبکی و اینا..
      درکل مثلا نشریات زرد به نشریاتی گفته میشه که شایعات و اطلاعاتی رو چاپ میکنن که ارزش محتوایی نداره ولی مورد توجه عامه ی مردم قرار میگیره.
  • لیمو ...
    جمعه ۲۷ اسفند ۹۵ , ۱۱:۳۲
    پژال این همه مطلب واسه نوشتن داری میگی نوشتنم نمیاد عجیبه:)))

    قدم نورسیده مبارک^_^
    مورد 10 خیلی رو اعصابه:/ تقریبا همه اینو تجربه میکنن

    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۷ اسفند ۹۵، ۱۳:۳۲
      بیخیال بابا. چرت و پرت نوشتم. از این مدلی نوشتن خوشم نمیاد ولی خب دست گرمی بود ;-)
      مرسی عزیزم :-*
      اخه بعد چند سال سراغ یکیو بگیری ازش پول بخوای؟!!! :|
  • x
    جمعه ۲۷ اسفند ۹۵ , ۱۰:۰۰
    ;-) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی