تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


این سکانس باید به عنوان سکانس برتر سال انتخاب بشه!


-چرا دخترتو نمیدی به این پسره؟!

+تو حاضری دختر لیسانستو بدی به یه پسر دیپلمه؟!

-ای بابا. درس و دانشگاه چیه. تو این دوره و زمونه پسرای بیچاره مجبورن کار کنن،پول دربیارن. وقت دانشگاه رفتن ندارن. وگرنه فکر کردی چرا دانشگاها پر دختر شده؟! هه! نکنه فکر کردی دخترا نخبه شدن؟!


پ ن 1 :دو شب پیش خیلی اتفاقی این یه سکانسو توی تلویزیون دیدم. ممکنه عین کلماتش یادم نمونده باشه، ولی بطور کلی همین بود. ضمنا پیام اخلاقی داستان مد نظرم نیست! مسئله نحوه ی بیانشه..

پ ن 2: درمورد پست قبلی، نکته ی قابل تاملش اینه که توی یه قسمتی از داستان یکی شیّاده و یکی قربانی.توی نیمه ی بعدی کاملا برعکس! و اینکه تا آدم خیلی دقیق همه چیزو ندونه، نمیشه قضاوت کرد. ضمنا ممکنه خیلی هم با دروغ و اغراق تعریف شده باشه.خدا میدونه :-)

پ ن 3: فوت هاشمی رفسنجانی واسه ی خیلیا اتفاق شوکه کننده ای بود. نه لزوما موافقانش. بیشتر به این دلیل که انگار هیشکی انتظارشو نداشت ایشونم یه روزی بمیره! یهو یه شبه واسه یه عده خیلی عزیز شد و یه عده ابراز خوشحالی کردن از شنیدن این خبر! ولی بنظرم اونم مثل همه،یه آدم خاکستری بوده.با یه عالمه کارای مثبت و منفی متفاوت. البته نمیتونم انکار کنم بعد از یه تاریخ خاص و یه سری اتفاقات و جهت گیری های خاص، حس بهتری بهش داشتم. این مدت بهترین تحلیلی که درموردش شنیدم، تحلیل دکتر سروش بود که فایلش توی کانالشون هست. اگر علاقه مندید،توصیه میکنم گوش کنید :-)

یانوشکا .. ۲۸ دی ۹۵ ، ۰۸:۵۲ ۳ ۵ ۴۵۴

نظرات (۳)

  • بای پولار
    پنجشنبه ۷ بهمن ۹۵ , ۲۲:۴۴
    در خاکستری بودنش که شکی نیست ولی دقت که کنی یه مقاطعی از عمرش به سیاهی نزدیک شده و یه مقاطع دیگه به سفیدی.
  • مژگان
    چهارشنبه ۲۹ دی ۹۵ , ۰۸:۱۲
    سلام...
    درمورد اون سکانس باید بگم ک خوب شد من ندیدم...
    در مورد پست قبلم ک نظرمو گفتم و باهات موافقم ک نمیشه قضاوت کرد...و اینکه معلوم نیست تا چ حد واقعیت داره و تا چ حد خیالبافی بوده...
    در مورد فوت اون مرحومم باید بگم ک منم اصلا فکرشو نمیکردم حالا حالاها ایشون فوت بشن و در موردشونم سعی میکنم نظری نداشته باشم چون من با تمام موافق و مخالفت هام نمیتونم قضاوت کنم چون فهمیدم تو دنیای ما آدما خیلی کم پیش میاد کسی ظاهر و باطنش یکی باشه...
    خدا همه ی رفتگان رو بیامرز...
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۳۰ دی ۹۵، ۱۶:۴۲
      کاملا درست میگی عزیزم..
  • من .
    چهارشنبه ۲۹ دی ۹۵ , ۰۵:۱۶
    واقعا همینه خیلیا فکر نمی کردن ایشونم یه روزی بمیره 
    من خودم نه از موافقاش بودم نه از مخالفاش، ولی وقتی شنیدم به شدت شوکه شدم! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی