تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


راستش نمیخواستم بنویسم ولی دیدم نمیشه این یکیو ننویسم. حتما باید ثبت بشه که یادم بمونه..

این قضیه مربوط به دانشگاه ما نیست. مربوط به آزاد تهرانه.. یه دختر فوق العاده پولدار، پررو و زبون دارو در نظر بگیرید.


خانوم ایکس واسه دوستم تعریف کرده بود که یه استاد زبان دارن که از همون اول ترم چشمش دنبال دختره بوده. آخر ترم که میشه دختره رو میندازه. دختره هم بخاطر نمرش شماره ی استادو گیر میاره و ادعا میکنه که استاد نمره ی واقعیشو بهش نداده. استادم میگه که اگه نمرتو میخوای باید با من س.ک.س داشته باشی. بعدم دختره یه تعدادی ویس و اسکرین از حرفای استاد رو میکنه که بفرما! ببین چیا به من گفته..

خب طبیعتا من بهتر از هرررر کس دیگه ای این قضیه رو درک میکردم.( قبلا یه بار دلیلشو توی وب قبلی گفته بودم) بعد از شنیدن اون ویس و پیاما واقعا هنگ کردم. تا اینکه دوستم گفت خانوم ایکس میخواد واسه ی استاد تلافی کنه.میخواد یه کاری کنه که هم نمرشو بگیره و هم استاد دیگه هرگز این کارو با کسی تکرار نکنه. با استاد قرار بیذاره که اوکی! اگه میخوای با من باشی من حاضرم. ببردش یه رستوران از قبل هماهنگ شده، جایی که بالای همون میز دوربین و میکروفون کار گذاشته. بعدم ببردش توی یه خونه ی اجاره ای. که هماهنگ کرده ده نفر اونجا باشن. استادو بکشونن توی خونه، ازش فیلم بگیرن. بعد بریزن سرش بزننش، با فیلما و ویسا و پیاما تهدیدش کنن، حسابشو خالی کنن، یه سری سفته هم ازش بگیرن. توی خونه هم با شرخر هماهنگ کرده از قبل، چاقو و ق.م.ه . اینا هم دارن و ...

من با شنیدن یه همچین نقشه ی گانگستر بازی ای واقعاااا هنگ کردم. از یه طرف بنظرم اون استاد باید یه جایی تاوان ه.ر.ز.ه گری هاشو پس بده و از یه طرف هم این کار بنظرم خیلیییی خطرناک میومد. که اگه به فرض محال هم این نقشه دقیق و مو به مو انجام بشه، از یه آدم زخم خورده هر کاری برمیاد. کدوم مرد 40 ساله ای حاضر میشه از یه دختربچه ی بیست ساله رو دست بخوره؟! اگه یه روزی بی هوا با ماشین زیرش کنه چی؟! یا مثلا بهش اسید بپاشه؟! یا یه عده آدمو اجیر کنه که بگیرن بزننش؟!

واسه ی همینم من و دوستم شروع کردیم به تلاش کردن واسه ی منصرف کردن اون خانوم. یه نصفه روز فقط داشتیم بهش پیام میدادیم و باهاش بحث میکردیم که بیا و از خر شیطون پیاده شو. و خب اونم در برابر هر حرف منطقی، یه جوابی تو آستینش داشت و معتقد بود مگه مملکت قانون نداره که بخواد یه بلایی سر من بیاره؟؟!!! (جالبه که ظاهرا مملکت قانون داره اما نه وقتی که ایشون میخواد از اون آقا اخاذی کنه!)

بعدشم واسه ی قانع کردن من یه عالمه اسکرین و ویس فرستاد که خب من با دیدنشون چشمام داشت از حدقه درمیومد. که ظاهرا اصلا ایشون اون درسو نیفتاده. نمرش ده بوده (با تقلب) ، استاد بهش سیزده داده. توی تماس به استاد میگه که نمره ی بالای 18 میخواد، بعدشم میگه که دو تا درس دیگه هم افتاده، استادش یه جوری با بقیه استادا صحبت کنه که نمره ی خوبی بهش بدن. بعدشم میگه فردا که اومدی خونه، با خودت م.ش.ر.و.ب و و.د.ک.ا هم بیار!!!!!!!! 

راستش من هرچقدرررر به این ویسا و پیاما دقت کردم، کمترین نشونه ای از اجبار توشون ندیدم. بیشتر شبیه یه توافق بود! پوکرفیس وار مونده بودم و واقعا نمیفهمیدم چی به چیه..

آخرش دختره در مقابل اصرارای شدید دوستم، گفت که برنامه رو کنسل کرده.ولی شک نداشتم که داره دروغ میگه! دیشب هم گفته بود که کارو انجام دادم.خیلی هم حال داد! عین سگ زدیمش، به .. خوردن افتاده بود و گریه میکرد، سفته هارو هم امضا کرد، ازش هم فیلم گرفتیم که این سفته ها بابت معامله ی ماشینه.. خیلی هم خوش گذشت!!!!!

پ ن 1: من دیگه حرفی ندارم..

پ ن 2: این حرفایی که میگن هرچی هم که باشه آخرش دختره مقصره و کرم از خود درخته و اگه خود دختر نخواد هیچی نمیشه و .. رو اصلا قبول ندارم. ولی این دفعه واقعا سر در نیاوردم قضیه چیه!

پ ن 3: ازش پرسیدیم تو که پاس شدی.دیگه این همه دردسر واسه چیه؟! گفته بود میخوام معدلم الف بشه!!! نمیدونم با سه تا درس افتاده و یه مشت ده و یازده هم آدم معدل الف میشه؟!

پ ن 4: کاش از جنسیتمون سو استفاده ی ابزاری نکنیم.. 

پ ن 5: همچنان در بی شعوری استاد شکی نیست.. از یه آدم بیمار هرکاری برمیاد. دوس دارم بدونم آخرش چی میشه..

پ ن 6: دوست دارم نظراتتونو بدنم..

یانوشکا .. ۲۴ دی ۹۵ ، ۰۹:۵۲ ۱۷ ۷ ۷۱۱

نظرات (۱۷)

  • maede
    سه شنبه ۸ فروردين ۹۶ , ۱۳:۱۳
    سلام  
    خیلی جالبه   دقیقن  یه همچین اخاذی و  برنامه ای  رو  یکی از دوستام اجرا کرد  و بیست ملیون تومن  ازش   کشید     اما  این پول نه خوردن داره   و نه    حالی  داره  
    این آدما  ذاتن   مشکل دارن     اینجور کصافط کاریا    رو نمیتونم  درک کنم
  • سیب سبز
    سه شنبه ۲۸ دی ۹۵ , ۱۹:۲۵
    منظورم این دوستته دیگه.. ازش بپرسین ببینین با خودش چند چنده خبرشو بدین!
  • یک نویسنده
    سه شنبه ۲۸ دی ۹۵ , ۱۹:۱۸
    باورم نمیشه هنوز.... یعنی با رستوران هماهنگ  شده که سر میز مشخصی دوربین و میک کار بزارن و میز رو سفارشی  و رزرو شده براشون نگهدارن. بعدشم در خونه ای چند نفر رو به استخدام در آورده تا اونجا پنهان بشن...

    خب این خانوم بره تهیه کننده فیلم سینمای هالیوود بشه بیشتر موفقه تا چیز دیگه. خلاصه هنوز دیر نشده. به ایشان بگید با این همه توانایی (مثل طراحی این نقشه گرفته تا انتخاب و تهیه لوازم مورد نیاز و هماهنگی با افراد مختلف) تحصیلات مرتبط رو بگذرونن. مثلا تهیه کنندگی، نویسندگی فیلمنامه، ایده پردازو...؛ به نظر من چندان نیازی به تحصیلات آنچنانی نیست. اصلا همینجوری یهویی وارد بشن هم، قبولش می کنند. 
    .
    .
    .
    .
    حالا آقایون هم که چی! 
    (در جواب نظر قبیلم نوشته بودید)
     
  • مژگان
    سه شنبه ۲۸ دی ۹۵ , ۱۵:۱۹
    سلام...
    ممنون از درکت...
    آره واقعا ما نمی دونیم و نمیشه هم قضاوت کرد...
    شاید اگه ما هم جای اون دختر خانم بودیم همین کار رو میکردیم و حتی بدترشو...
    گرچه الان میگیم ن ما بودیم اینجوری برخورد نمیکردیم...
    چون همیشه از دور همه چی برامون یه شکل دیگست اگه نزدیک ما هم باشه همین میشه ک هست...
    نمیدونم شایدم واقعا بهتر برخورد میکردیم...
    واقعا قضاوت کردن سخته...
    دعا میکنم حال آدما بهتر و خوبتر بشه...
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۳۰ دی ۹۵، ۱۶:۴۱
      اره واقعا. از دور نمیشه نظر داد. 
  • یک نویسنده
    دوشنبه ۲۷ دی ۹۵ , ۱۵:۵۹
    موضوع شبیه داستان و فیلمهای هالیوودی در ژانر جنایی تخیلی می مونه.
    اینکه دوربین و میکروفون کارگذاشته دیگه شبیه فیلم ماموریت غیرممکن هست.
    و اینکه تا این حد نقشه و برنامه ریزی داشته باز شبیه فیلمهای سرقت و گانگستریه. برای من چندان قابل باور نیست. 
    ولی باور دارم که مردها می تونن اینقدر هرزه باشن و حتی بدتر. 

    این دختر جوان اگر اینقدر ناراحت شده می توانست پس از جمع آوری مدارک، ایشان را به قانون بسپاره یا مسئولان دانشگاه را مطلع کنه. پس یه جورایی موارد مهمی را داره مخفی می کنه. 
    برای آدم ها به خصوص جنس مذکر متاسفم که هوس های نفسانی جنسی شون اینقدر مهمه که دیگران را وسیله ای می بینند برای ارضا حیوانی خودشون.
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۸ دی ۹۵، ۰۹:۰۴
      دقیقا خیلی برنامه هاش هالیوودیه :-))))
      اگه خودم ویسا و پیاما رو ندیده بودم میگفتم توهم زده. ولی ظاهرا واقعیه..
      ولی خب اینکه تا چه حد این گانگستربازیا رو انجام داده نمیدونم..
      ما هم همه ی اینارو بهش گفتیم.ولی حرف خودشو میزد..
      آقایونم که ......!! :-\
  • Tamana .....
    يكشنبه ۲۶ دی ۹۵ , ۲۳:۳۹
    اصن به استرسی که داشته نمی ارزیده نمره الف شدنش که اونجور که میگی عمرا هم نمره الف میشده پس کرم از خود رخته و بس 
    و استاده ام واقعا بیشعور بوده اگه همچین درخواستی کرده حالا شاید خوده دختره چراغ سبزی چیزی داده البته ولی بازم در بی سوادی و بی شعوری اون استاد شکی ندارم
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۸ دی ۹۵، ۰۹:۰۲
      به این صراحت نمیشه کسیو متهم کرد.چون ما از بیرون داریم به همه چی نگاه میکنیم.
  • x
    يكشنبه ۲۶ دی ۹۵ , ۰۱:۰۶
    قیافه من تا قبل از خوندن این که دختره رو استاد انداخته :||||

    ‌قیافه ی من بعد از این که فهمیدم دختره ۱۰ شده با ۱۳ پاسش کرده استاد و به فکر معدل الف بوده با شرایطی که گفتی  0_o

    به نظرم دختره یا داره دروغ میگه و پیاز داغ زیاد می کنه(در مورد محل اجاره ای و قمه و ...) و یه مقدار  خارج از کنترلی جوگیره یا مشکل روانی داره :||||||||||||
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۸ دی ۹۵، ۰۹:۰۱
      اره دقیقا منم همین فکرو میکنم.ولی خدا میدونه..!!!
  • سیب سبز
    يكشنبه ۲۶ دی ۹۵ , ۰۰:۵۵
    میگم شماها چن چندین با خودتون!?
  • آرام ..
    شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۱۱:۵۲
    عجب
    حسمیکنم دختزه از اولِ اول یچیزیو پنهون کرده 
  • مژگان
    شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۰۰:۴۷
    سلام...
    این یک واقعیت خیلی تلخی هست ک متاسفانه تو دنیا خیلی خیلی اتفاق میفته...
    بنظر من ب اندازه ی کافی مدرک کافی داشت ک خیلی محترمانه بتونه عمل کنه و در آخراین عمل هم ب استاد بگه ک من درمورد این موضوع با خانوادم صحبت کردم ک اگر بعد از این کوچکترین اتفاقی واسه من بیفته اولین کسی ک گیر میفته شما هستید پس بعد از این شتر دیدی ندیدی ب نفعتون هست...
    ای کاش هیچوقت طوفانی در بلاگفا نیومده بود تا من یکی از پست های وبم ب همراه نظراتشو بهت معرفی میکردم البته الانم میتونم پیداش کنم اما بدون نظراتش...
    یادمه ی پستی گذاشتم ک موضوعش در قالب طنز اجتماعی گفتگوی بین استاد و دانشجو بود...
    استاد بی احترامی کرده بود دانشجو هم در حد خود استاد و شعورش جواب داده بود...و این طنز نشون دهنده ی این بود ک پست و مقام شعور نمیاره و هرکسی هرجوری عمل کنه شاهد عکس العملشم باید باشه...حالا میخواد تا دکتری خونده باشه میخواد ب اول ابتدایی کفایت کرده باشه...میخواد دکترو مهندس باشه میخواد بیکار باشه...
    بعد ی آقایی ک مخاطب وب من بودن اومدن بدتر از اون استاد از من انتقاد کردن ک چرا این متنو نوشتی و ب مقام استاد توهین کردی و این دانشجو خیلی بی ادب بوده و استاد هرچی بگه هرکاری ازت بخواد باید انجام بدی چون استادت هست...و منم در کمال آرامش  جوابشونو دادم و ایشون شروع کردن ب تهدید کردن من...و در آخرم کامنتای خصوصی خیلی خیلی بد و زشتی نثار من کردن...و من تا جایی ک کامنتاشون عمومی بود جواب دادم و کامنتای خصوصی ایشون رو بی جواب گذاشتم و سکوت من بهترین کار ممکن بود...
    اینارو گفتم ک بگم هستند همچین استادانی و هستند همچیم دانشجویانی ک پشت همچین استادانی رو بگیرن ک ی وقت کم نشن...همین آقا هم جز همچین استادانی هستن یا میشن...
    و باید کسانی باشند ک همچین آدمهایی رو کمرنگ کنند...
    و هنوزم خیلی خوشحالم ک اون پست رو گذاشتم و خیلی ها لایک کردن چون معنیشو فهمیدن...
    اون روز با تمام انتقادی ک شنیدم اما از ته دل خوشحال بودم از پست و حرفایی ک زدم و نظر خودم برای خودم مهم بود وبقیه هم البته لطف کردن نظر دادن...
    و ای کاش این دختر خانمم کاری رو میکرد ک از ته دل آروم میشد و نتیجه ی بهتری رو داشت...
    این پستتو ک خوندم یادم ب اون ماجرا افتاد...
    ببخش خیلی پرحرفی کردم...
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۸ دی ۹۵، ۰۹:۰۷
      شاید چیزایی هست که ما نمیدونیم.چون اصلا قانع نمیشد و اصراااار داشت اون کارو انجام بده.واقعا نمیدونم..
      کاملا باهات موافقم.همیشه ادم بیمار هست و همیشه هم ادمایی هستن که بهشون بال و پر بدن..
      امان از بعضی کامنتا وکه بعضی خواننده ها.کاملااا درکت میکنم مژگان جان..
  • Mr. Beautiful Mind
    جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۱۷:۳۵
    😐 
    خدا به هر دو شفا بده
    واقعا دختره بیست سالشه؟‌:/
    این چه کاریه اخه مگه‌مجبوری لقمه رو بچرخونی
    ویس و اسکرین داری دیگه و همین یک مدرک معتبر هست چون معلومه با کدوم شماره ویس گرفته شده 
    چ کاریه این همه نقشه
    یاد فیلم های امریکایی افتادم 😄 حتما دختره هم زیاد فیلم نگاه میکرد
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۸ دی ۹۵، ۰۹:۰۰
      واقعا..
      منم حس میکنم فیلم زیاد می بینه :-))))
  • هوپ ...
    جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۱۴:۴۰
    واقعا اینا حقیقیه؟! من اصلا نشنیدم :)))))
    یا خدا! دختره دیگه زیادی پررو بوده مطمئن باش با اکثر استادای سر به راهم اینطوری رفتار کنی، از راه به در میشن چه برسه به یکی که خودش هم مشکل داشته باشه!
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۸ دی ۹۵، ۰۸:۵۹
      واقعا نمیتونم درکش کنم.اصلا نمیفهممش..
  • منتظر اتفاقات خوب
    جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۱۳:۱۴
    شبیه فیلم و رمان بود بیشتر!!!دختره ینی فقط بیست سالشه؟!!
    چی بگم آخه؟! دختره می تونست با وجود اون ویس ها واسکرین ها که مدارک خوبی هم بودن به راحتی استاد رو از هستی ساقط کنه دیگه این گانگستربازی ها رو نمی خواست که.
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۸ دی ۹۵، ۰۸:۵۹
      اخه معمولا ویس و اسکرین مدارک معتبری محسوب نمیشن. و اینکه میدونست ممکنه بعدا مشکلی واسش به وجود بیاره.میخواد این سفته ها واسش به نوعی ضمانت باشن..
  • مهسا میم
    جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۱۲:۲۵

    چقدر عجیب!

    واقعا نمیتونم باور کنم وجود همچین ادمایی رو.

    به نظرم خیلی زیاده روی کرده و قطعا تاوانشو پس میده.

    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۸ دی ۹۵، ۰۸:۵۸
      واقعا عجیبه.
      و خب تجربه ثابت کرده اونایی که حس میکنن خیلی زرنگن،یه جایی رو دست میخورن.دست بالای دست بسیاره!
  • معلوم الحال
    جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۱۱:۳۸
    بااجازتون من پوکر فیس از استیج خارج میشم!🚶  :|
  • life around me
    جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۱۰:۵۲
    بنظرمن اگه دختره واقعا میخواد انتقام همجنس هاشو بگیره و اجازه نه هیچ دختر دیگه ای قربانی بشه،بهتر اون بود که به پلیس یا حتی خبرنگار خبر میداد و مثل ماجرای چندتا از اساتید یکی از دانشگاه های شمال که یه دانشجو به همین شکل دستشونُ رو کرد،اینم همون کارو کنه.
    نه اینکه به قول خودت از جنسیتش استفاده ی ابزاری کنه.
    این خانم شاید تلافی کار خودش رو دربیاره اما در حقیقت داره به بقیه ی دخترهایی که درآینده تو چنگ این مرد میفتن خیانت میکنه.من فکر میکنم این راهش نیست.
    من اگه جاش بودم احتمالا یا جرات نمیکردم حرفی بزنم و میفتادم اون درس رو،یا اینکه اگه میخواستم حرفی بزنم درست و حسابی کاری میکردم که نتیجه بده.
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۸ دی ۹۵، ۰۸:۵۷
      همش با خودم میگم چه دلی داره..
      البته بنظر منم اصلا راه منطقی ای نیست.ضمنا مرده گرگ تر میشه..
  • لیمو ...
    جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۱۰:۴۹
    چه خوب یه موضوع پیدا شد برگردی 




    من اونقدر از این داستانها شنیدم که قسمت اولش اصلا برام عجیب نبود فقط تو کار دختره موندم که اینقدر تشکیلات و شهامتو از کجا اورده!!! اخه هرشرایطی هم داشته باشه باز دلیل بر اینکارا نمیمونه ک.یک درصد هم به ظرافت و غرور و شخصیت دخترونه اش فکر نکرده.به نظر من شبیه کسی عمل کرد که به ته خط رسیده.
    متاسفم برای فرهنگی که این روزها توی جامعه موج میزنه.دانشگاه نیستن که
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۸ دی ۹۵، ۰۸:۵۶
      منم بیش از همه چیز از رفتار و تشکیلات دختره متعجبم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی