تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


روزای آخر سال میلادی رو میگذرونیم و بزودی سال 2016 تموم میشه. این اولین سالیه که این مناسبت واسم معنای خاصی داره. و خب دلیلش هم پایان چالش کتابخوانی گودریدز سال 2016 هستش. پارسال حدودا همین روزا بود که خیلی اتفاقی با گودریدز آشنا شدم و به جرئت میگم بهترین شبکه ی اجتماعی واسه منه. قبل از اون هم کتاب میخوندم ولی هیچ وقت با این نظم و جدیت نبود. یک سال گذشته واسم بهترین سال ممکن از نظر کتاب خوندن بود. به نوعی شروع حرفه ای کتاب خوندنم بود. و علاوه بر اون با اپلیکیشنای خرید کتاب الکترونیکی آشنا شدم که واسه منی که روزانه تایم خیلی زیادیم به جا به جایی از این شهر به اون شهر میگذره، این فرصتو بهم میده که توی این تایم کتاب بخونم. اولش مبنای چالشم رو خوندن 40 تا کتاب گذاشته بودم و خب یه مدتی که گذشت دیدم که این چهل تا خیلی زودتر از اونی که فکرشو میکردم تموم شدن. پس مبنا رو به 100 تا کتاب تغییر دادم. واقعا نمیتونم بگم چقدر خوشحالم که توی یه سال گذشته تونستم 105 تا کتابو تموم کنم. کتابایی که با خوندن برگ به برگ و کلمه به کلمشون سرشار از لذت شدم و به جرئت میتونم بگم کتاب خوندن جذاب ترین کار زندگیمه. اولش کتابای کلاسیک و خیلی معروفی رو خوندم که هرکسی لازمه که حداقل یه بار تو زندگیش خونده باشه، کم کم سعی کردم تازه های نشرو بخونم و سعی کنم به روز تر باشم. اوایلش فقط رمان و ادبیات بود ولی به مرور واقعا به علوم انسانی مثل جامعه شناسی و سیاست و ادبیات جنگ و نمایشنامه و فیلمنامه و ... علاقه مند شدم و حوزه های کتاب خوندنم گسترده تر شد. من به وضوح تغییرات اخلاقی و رفتاری و شخصیتی خودمو دیدم.. کلمه کلمشو با ذره ذره ی وجودم خوندم و لمس کردم. انصافا لذتی توی کتاب خوندن هست که با هیییییچ کاری توی دنیا برابری نمیکنه.کارنامه ی کاریم برای امسال برای خودم راضی کننده بود و از نظر خودم نمره ی قبولی میگیره.

نمیدونم سال آینده چی پیش میاد. احتمالا از نظر کمیت نتونه مثل امسال باشه. به دلیل آزمون علوم پایه ای که در پیشه و طبیعتا تابستونم از بین میره، درسایی که روز به روز سنگین تر میشن و اینکه امسال قصد دارم کتابای پرحجم تری رو برای خوندن انتخاب کنم.ولی قطعا حتی برای یک روز هم کتاب از زندگیم حذف نمیشه و حداقل تلاش میکنم سال آینده با کیفیت بهتری این کارو انجام بدم..

+برام مهم نیست که گذاشتن این پست یه شوآف بنظر برسه. اینجا فضای شخصی منه و احساس شخصی خودمو توش مینویسم و البته این یه بخشی از گزارش شخصی خودم از چالش امساله که توی گودریدز نوشتم.. علاوه بر اون دلم خواست گودریدز رو به شما هم معرفی کنم.ضمنا اگر کسی اکانتمو خواست بگه ;-)

+یه چندتا نور کوچیک توی عکس انداختم که اسم و عکسم معلوم نشه. هرچند اینجا ماشالا همه خودین :-)))

+شدیدا کتاب "فریدون سه پسر داشت"  عباس معروفی رو پیشنهاد میکنم. میتونید توضیحات مختصر و سانسور شدش!! رو از توی وب کتاب بخونید.

+بزودی میام.فعلا همین..

یانوشکا .. ۰۷ دی ۹۵ ، ۲۰:۱۸ ۱۳ ۳ ۴۲۴

نظرات (۱۳)

  • مریم۱
    چهارشنبه ۸ دی ۹۵ , ۱۲:۱۱
    اسم نرم افزار انگلیسیش چیه و از بازار باید دانلود کنم؟

    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۸ دی ۹۵، ۱۴:۲۴
      Goodreads.همه جا پیدا میشه.تو بازار هم هست.
  • x
    چهارشنبه ۸ دی ۹۵ , ۰۱:۱۹
    لطفا اگر ادرس دیگه ای شروع به نوشتن کردی ٬ اطلاع بده ٬ خیلی ممنون :)
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۹ دی ۹۵، ۱۱:۴۷
      نه.قصد جا به جایی ندارم :)
  • x
    چهارشنبه ۸ دی ۹۵ , ۰۱:۱۶
    پژال جان نمیدونم تا حالا بهت گفتم یا نه ؟ تو باعث شدی من بعد از سال ها کتاب غیر درسی بخونم و ازین بابت خیلی خوشحالم...دقیقا از وقتی که پرشین بلاگ بودی . فیدیبو و طاقچه رو معرفی کردی شروع شد  ..... 
    ‌واسه منی که ۷ سال گذشته ی عمرم در مجموع شاید فقط۲-۳ کتاب غیردرسی خونده بودم ٬ خوندن ۱۵ تا کتاب تو چند ماه خیلی پیشرفت بود و ازین بابت خیلی ازت ممنونم 
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۹ دی ۹۵، ۱۱:۴۶
      خیلییییی خوشحالم ایکس جان عزیزم.خیلییییییی :-)
  • معلوم الحال
    چهارشنبه ۸ دی ۹۵ , ۰۰:۲۲
    تا باشه از این شوآف های فرهنگی :)))
    ایشالا بعد علوم پایه پرقدرت تر از پیش،  گام بر میدارین ☺
    خب وقتی میدونی ملت خودین چرا سانسور میکنی که باز اینهمه تو زحمت بیفتن؟ 😂
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۹ دی ۹۵، ۱۱:۴۶
      مرررررررررسییییییی :-)
  • آندرومدا :)
    سه شنبه ۷ دی ۹۵ , ۲۳:۰۴
    ممنونممممم =) حالا که من با دوست کنابخونی مث شما آشنا شدم...نرو دیگه =( هروقت حست اومد بنویس ولی نرو
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۹ دی ۹۵، ۱۱:۴۵
      مرسی از لطفت عزیزم.چشم :-)
  • یک نویسنده
    سه شنبه ۷ دی ۹۵ , ۲۲:۰۹
    با گوشی کتاب خوندن، نه پنج تا نه بیست تا، اونم 100 تا کتاب!!!! واقعا پشتکارتون عالیه. من یکی که نمی تونم، چون چشمام نمی کشه. حالا چشم های شما اذیت نشد این همه کتاب خوندن از روی گوشی؟
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۹ دی ۹۵، ۱۱:۴۳
      به مرور عادت کردم بهش:-)
      بعدشم خوبی این اپلیکیشنای کتاب الکترونیک اینه که رنگ و نوع و سایز فونت قابل تغییره. با یه صفحه ی گوشی نسبتا بزرگ هم تقریبا میشه راحت خوند.
  • بای پولار
    سه شنبه ۷ دی ۹۵ , ۲۱:۵۶
    منم طاقچه رو دارم و تا حالا چندتا کتابی هم خریدم ازش. ولی راستشو بخوای نمی‌دونم چرا هنوز نتونستم با کتابای الکترونیکی کنار بیام و عشق کتاب کاغذیا رو دارم و هر مدل و هر جا خوندنشون و اون بوی کاغذ...
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۷ دی ۹۵، ۲۱:۵۹
      منم اوایلش این حسو داشتم ولی به مرور واقعا بهش عادت کردم.البته لازمش یه گوشی یا تبلت خوبه..
  • یک نویسنده
    سه شنبه ۷ دی ۹۵ , ۲۱:۴۱
    کتابها را از صفحه نمایش تبلت یا گوشی می خونید؟ 
    یه سوال دیگه: کتابهای با زبان فارسی در گودریدز پیدا میشه؟ و شما کتابهای انگلیسی رو خوندید؟
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۷ دی ۹۵، ۲۱:۴۷
      بله.
      فارسی هم دارن کتابا. من گاهی کتابارو فارسی میخونم و گاهی زبان اثلی.ولی اخیرا بیشتر فارسی.
  • بای پولار
    سه شنبه ۷ دی ۹۵ , ۲۱:۴۱
    راستش فقط اسم این سایت رو شنیده بودم و زیاد آشنایی باهاش نداشتم. انگیزه ی خوبی می ده به آذم برای مطالعه. ولی خب مشکل پیدا کردن خود کتاباست. واقعا نمی تونم هزینه کنم برای کتاب اونم با این قضیه گرون شدنش و کتاب خونه ها هم یا خیلی دورن ازم یا واقعا موجودیشون از نظر کمی و کیفی ضعیفن.
    ولی خب همیشه بهت غبطه می خورم این طور کرم کتاب هستی :)
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۷ دی ۹۵، ۲۱:۴۶
      منم همین مشکلو داشتم.ولی الان یه ساله که کتاب الکترونیک میخرم.هم قیمتش خوبه،هم خیلی کتابا رو میشهراحت پیدا کرد و هم همیشه همراهمه. بنظرم فیدیبو و طاقچه رو دانلود کن. یه نگاه بنداز ضرر نداره :-)
  • Sif Tal
    سه شنبه ۷ دی ۹۵ , ۲۱:۳۱
    دمت گرم!!
    خیلی خیلی عاااالی! :)
  • آندرومدا :)
    سه شنبه ۷ دی ۹۵ , ۲۱:۰۱
    من تحت تاثیر قرار گرفتم و اپلیکیشنشو دانلود کردم و ثبت نام کردم... ولی اصن نمیدونم بقیشو چیکار کنم...حواسمم نبود برداشتم ۲ تا کتابو اَد کردم توی بخش خوانده شده ها...هیچجوره هم نمیتونم حذفشون کنم...
    اصلا میشه شما یه کم یه کوچولو بگی راجع بهش؟؟ چطوری میشه توی اون چلنجا شرکت کرد؟ کتابای چلنج چطور انتخاب میشن؟ کتابا رو باید خرید و خوند یا از جایی الکترونیکی بخریم؟؟‌
    کلا اصن ببخشید =\ فقط شما میتونید کمکم کنید...هلپ می پلیز =\
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۷ دی ۹۵، ۲۱:۲۰
      ببین هم از طریق سایتش میتونی بری و هم برنامش. اسم کتابو سرچ میکنی. کتابو میتونی ادد کنی.میزنی روی want to read. بعد اون قسمت واست تیک میشه.اگه یه بار دیگه بزنی دو تا گزینه ی دیگه هم واست میاد.یکی read یعنی اونایی که خوندی و یکی currently reading.وقتی شروع به خوندن یه کتابی میکنی اینو میزنی. وقتی هم که تموم شد خوندنش میری توی قسمت my books. و میزنی update reading progress.میتونی فینیش رو بزنی یعنی تموم شده یا میتونی تعداد صفحاتو بزنی و بگی تا حالا چند صفحه یا چند درصدشو خوندی.میتونی به مرور نظراتتو رموردش ثبت کنی یا وقتی که تموم شد ستاره بهش بدی و نظرتو ثبت کنی.اسم هرکتابی و هم سرچ کنی میتونی نظرات بقیه رو بخونی. میتونی بقیه کاربرا رو ادد کنی و همیشه ریویو هاشونو بخونی. توی قسمت reading chalenge هم میتونی مشخص کنی که میخوای توی اون سال چندتا کتاب بخونی.
      کار هم با سایتش و هم برنامش خیلی اسونه.یکم کار کنی یاد میگیری :-)
  • هوپ ...
    سه شنبه ۷ دی ۹۵ , ۲۰:۳۹
    کاش همه ی شوآف ها این شکلی باشن، به این بافرهنگی و خوبی :)
    تبریک میگم
  • life around me
    سه شنبه ۷ دی ۹۵ , ۲۰:۳۳
    عالیه دختر...آفرین خیلی خوبه.
    منم گرچه وقت نمیکنم از نظر کمیت به پای تو برسم اما تلاشم اینه که هیچوقت بدون کتاب نباشم و شبی حداقل ربع ساعت کتاب بخونم...
    واقعا کتاب بهترین تفریحه:)
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۷ دی ۹۵، ۲۱:۱۲
      مرسی از لطفت عزیزم..
      اره واقعا.کتاب فوق العادست.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی