تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


دلم میخواد 24 ساعت اسمی از درس و امتحان و تراشیدن سانترال و کانین و مولار نباشه..

دلم میخواد یکی پیدا شه به اسم صدام کنه!

دلم میخواد آب باز باشه برم لب آب..

دلم میخواد سمفونی مردگان بخونم..

دلم میخواد یکی بیاد واسم فروغ بخونه..

دلم میخواد یکی باشه واسم ساز بزنه..

دلم میخواد یکی بیاد بریم تئاتر..

دلم میخواد آدمایی دور و برم باشن که دغدغشون درس و پول و پزشکی نباشه. اصلا یه مدت این سه تا کلمه رو نشنوم! 

دلم میخواد یکی بیاد بشینه رو به روم با هم درمورد کتاب حرف بزنیم..

دلم میخواد یه اتفاقی خارج از این روزمرگی بیفته..

دلم میخواد یکی بیاد منو ببره جلسه ی سعدی خوانی کافه کتاب..

دلم میخواد یه کسی باشه که نزدیکم باشه. یکی که نخوام مدام بشینم حساب کنم الان چندکیلومتر با من فاصله داره یا اینکه قراره کجا بره و برنگرده..

دلم میخواد اینجا هم بارون بیاد..

دلم آدمایی میخواد که از این جوّی که من توشم خیلیییی فاصله داشته باشن. دغدغه هاشون فرق کنه.. سبک زندگیشون فرق کنه.

+چقدر خوبه که چارتار هیچ وقت دلمو نمیزنه..

+آرزوهای مردمو ببین. آرزوهای ما رو ببین :-)))))

+ببخشید که یه مدت مجبورید آه و ناله های منو بشنوید. اینجا تنها جاییه که میشه با خیال راحت غر زد! پس بهتره یه مدت این ورا نیاید ;-)

یانوشکا .. ۱۴ آبان ۹۵ ، ۱۷:۳۲ ۱۸ ۷ ۵۷۵

نظرات (۱۸)

  • منتظر اتفاقات خوب
    چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵ , ۱۶:۳۳
    سلام پژال خانم. شاید کامل نتونم درک کنم ولی این حس کمی تا قسمتی برام ملموس هست. وخودتون باید خودتون رو نجات بدی و از کسانی که به قول خودتون دغدغه هاشون زمین تا آسمون باهاتون فرق داره انتظار زیادی نداشته باشید.
    با آرزوی حال خوب برای همه.
  • لیمو :)
    جمعه ۲۱ آبان ۹۵ , ۱۷:۳۶
    الهی,,,امیدوارم زود زود خوب شی 
    منم سعی میکنم خوب باشم,مرسی
    :-*
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۱ آبان ۹۵، ۱۸:۵۵
      مرسی از لطفت عزیز دلم :-)
  • لیمو :)
    پنجشنبه ۲۰ آبان ۹۵ , ۱۸:۳۶
    سلاام پژال جان
    خوبی؟
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۰ آبان ۹۵، ۱۸:۴۰
      سلام عزیزم.
      مرسی.چندان خوب نیستم :-(
      تو خوبی؟
  • سیب سبز
    چهارشنبه ۱۹ آبان ۹۵ , ۱۶:۳۸
    چرا پاک نمودی پست بالایی را!?
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۹ آبان ۹۵، ۱۸:۰۴
      چون جوابی دریافت ننمودیم :-)))))
  • امیر بهزادپور
    دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵ , ۱۲:۳۳
    این روزهای تکراری و سختی های زیاد، می ارزه به موفقیت بعدش...
    صبر داشته باش :)
  • انگور ...
    يكشنبه ۱۶ آبان ۹۵ , ۰۰:۰۸
    چرا دیگه از این آدما ندااااریم؟؟؟
  • بای پولار
    شنبه ۱۵ آبان ۹۵ , ۱۵:۴۲
    آخ آخ چقدر خیلیاشون دغدغه و آرزوی من هم هستن...

  • آقای ژاندارم
    شنبه ۱۵ آبان ۹۵ , ۱۳:۳۲
    پول خیلی مقوله ی مهمیه :) من دوستش دارم [ چه ربطی داشت حالا نمیدونم ]
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۷ آبان ۹۵، ۰۹:۳۲
      منم دوس دارم. ولی حرفشو نه!
  • لیمو :)
    شنبه ۱۵ آبان ۹۵ , ۰۹:۳۵
    کاملا مشخصه فشار امتحان و درسها چقدره :|
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۷ آبان ۹۵، ۰۹:۳۲
      خوشم میاد  درک میکنید ;-)
  • نفس نقره ای
    شنبه ۱۵ آبان ۹۵ , ۰۳:۰۷
    آخ سعدی! اگه نبود من این پاتو رو نمیتونستم بخونم واقعا :\
    چقدر ملموس بودن آرزوهات
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۷ آبان ۹۵، ۰۹:۳۱
      فکر کنم پاتو آخرین کابوس علوم پایست :-\ خدا صبرت بده :-))))
  • معلوم الحال
    شنبه ۱۵ آبان ۹۵ , ۰۱:۳۱
    راستی
    ناموصا فانتزیات قشنگ بودن. میشه بعدن بدزدمشون؟  😀
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۷ آبان ۹۵، ۰۹:۲۷
      متعلق به خودتونه :-)))
  • معلوم الحال
    شنبه ۱۵ آبان ۹۵ , ۰۱:۳۰
    تنها چیزی که در حال حاضر در توانم هست اینه که به اسم صدات کنم :-) پریااااا،  تنها تو کوچه نریااا!  خخخخ (لوسم خودتی) 

    آهان اینم از دستم بر میاد که دعا کنم روزات روشن تر و بهترتر بشن 🌸 
  • ree raa
    جمعه ۱۴ آبان ۹۵ , ۲۳:۲۱
    امتحان ندارم ولی همه اینایی که تو گفتی اینقدر خواستنی بودن که دلم خواست! آخ ... !
  • x
    جمعه ۱۴ آبان ۹۵ , ۲۰:۳۹
    :)

  • سیب سبز
    جمعه ۱۴ آبان ۹۵ , ۱۸:۵۶
    لعنت به این زندگی:-(
  • life around me
    جمعه ۱۴ آبان ۹۵ , ۱۸:۳۴
    علوم پایه ندادی?بعد از اون سخت تره ولی شیرینتر.من یاد درسهای قبل علوم پایه میفتم بدنم کهیر میزنه.
    +بیا باهم بریم.منم ازون سه تا کلمه متنفرم!!
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۴ آبان ۹۵، ۱۹:۰۱
      نه هنوز. امیدوارم بعدش این نباشه..
      سه تا کلمه ی کذایی!
  • خانم انار
    جمعه ۱۴ آبان ۹۵ , ۱۸:۱۴
    بزار برگردم...
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۴ آبان ۹۵، ۱۸:۱۷
      ای جااااااان :-):-) :-) :-) :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی