تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


یه رفیقی بود یه جایی وسط دعوا کلی از یه نفر بد گفت، بعد کلی درموردش بدبینی ایجاد کرد که فلانی یه مورد اخلاقی وحشتناک داره که من بهتون نمیگم! چون هم مَردم و هم مَرررردم!(اولی اشاره به جنسیت داره و دومی به جوون مردی و ..)

تو مررردی. تو تو روی من از من تعریف میکنی و حرفای قشنگ تحویلم میدی ولی پشت سرم حرف میزنی.ولی من زنم.من جلوت میشینم و تو چشمات نگاه میکنم و میگم که بخاطر فلان رفتار و فلان اخلاقت ازت خوشم نمیاد و بابت فلان روز ازت دلخورم.والبته به محض اینکه عذرخواهی کنی واسه همیشه همه چیزو فراموش میکنم.

تو مررررردی.تو با استاد زد و بند میکنی و در ازای یه نمره ی ناقابل کلی ادمو وادار به پرداخت پولی میکنی که بعضیا واقعا پرداختش واسشون سخته. اما من زنم و زیر بار ظلم نمیرم و اعتراض میکنم.

تو مررردی.پشت سر استاد بدشو میگی و جلوی روش ازش تعریف میکنی و میگی که اصلا بهترین درس و استاد عمرته. من زنم و حاضر نمیشم بخاطر یه نمره ی ناقابل حرفی رو بزنم که باورش ندارم و پاچه خواری کنم.

تو مررردی. تو با استادا طرح رفاقت میریزی و دانشگاه نمیای. من زنم. پنج و نیم صبح که هوا تاریکه از خونه بیرون میزنم که هفت و نیم صبح سر کلاس باشم. 

تو مررردی. وقتی عاشق یکی بشی بهش نمیگی مبادا پررو بشه و غرور مردونت زیر سوال بره. اما من زنم. اگه عاشق کسی بشم، تو چشماش نگاه میکنم و بهش میگم.

تو مررردی. دخترای مردمو سرکار میذاری،زیرابی میری و به وقتش هم همه چیزو انکار میکنی. من زنم. حواسم هست اصول اخلاقی و انسانی رو زیر پا نذارم و اگه اشتباهی بکنم، تمام قد می ایستم و تاوانشو میدم.

تو مررردی. تو تا سی و چند سالگی از جیب بابات خرج میکنی. من زنم. ولی تو پونزده سالگی هم به قدر توانم کار کردم و درامد داشتم.

تو مررردی. کلمات عاشقونه تیکه کلامته و نثار همه میکنی.من زنم. بی قلب و احساس نیستم ولی ابرازش نمیکنم. ولی بذل و بخشش اش نمیکنم.

تو مررردی. حرف میبری و میاری. حرفای خاله زنکی میزنی.دلبری میکنی. اما من زنم. حرف صد من یه غاز نمیزنم. جلب توجه نمیکنم. راز مردمو توی بوق و کرنا نمیکنم..

تو مررردی. تو مذهبی هستی. تو موهای زنتو کسی ندیده. ولی خرجشو میدی تا در ازاش همه جوره بهت سرویس بده. تا اجازه داشته باشی بهش زور بگی و برنجونیش. من زنم. مذهبی هم نیستم. پوشیده هم نیستم. ولی از کسی پول نمیگیرم. همه چیزو به دید خرید و فروش نمیبینم. تو روابط شخصی حساب و کتاب نمیکنم. بی منت می بخشم. میدونم ادما توی روابط شخصی توی خوب و بد زندگی با هم شریکن.. 

اگه تعریف مرد بودن اینه که پس نامردی چه شکلیه؟!


پ ن 1: نمیفهمم ادم چطوری میتونه واسه یه نمره ی ناقابل یه درس بی ارزش اصول اخلاقی رو زیر پا بذاره. اونم وقتی که خودش هم خوب میدونه این درس نه واسش ارزش علمی داره و نه در اینده کسی ازش تو مطبش میپرسه فلان درس چند شدی! چه با ده و چه بیست پاس کردن این روزا میگذرن.ولی واقعا بعضیا شرمشون نمیشه توی آینه به خودشون نگاه کنن؟؟!!

پ ن 2:بندای مختلف پست درمورد آدمای مختلفی هستن نه لزوما یه نفر..

پ ن 3:خواستم به خودم ثابت کنم وسط امتحانا و با وجود نبودن زمان هم میشه کتاب خوند. خودمم نمیدونم چطوری یه کتاب 360 صفحه ای رو دو روزه فقط توی تاکسی و اتوبوس خوندم :-)))

پ ن 4:گاهی بی هوا، بی مناسبت به دوستاتون هدیه بدید. لذتش با کادوی تولد و کادوهای مناسبتی خیلی فرق داره. چون فقط از سر علاقست و نه وظیفه.. ( این اون کادویی که نظرخواهی کردم نیست!! یه کتاب بود برای همون دوست. هنوز تا تولدش خیلی مونده ;-) )

پ ن 5:این روزا زندگی خیلی سخت میگذره. واقعا حس میکنم زیر بار این همه فشار استخونام داره خورد میشه. (ضمنا انقدری نازک نارنجی نیستم که بخاطر امتحانا بهم سخت بگذره. امتحانا که به هرحال میگذرن ;-) )

پ ن 6:این روزا یه حس مزخرف دیگه هم به حسای قبلیم اضافه شده. کابوس مرگ.. نه برای خودم. برای دیگران..

پ ن 7: خدایا! تو آرشیوت نگاه کن ببین یه وقت خدای نکرده یه وقت درد و مشکل دیگه ای نمونده باشه که روی من امتحان نکرده باشی..

این روزا هم میگذره ولی قطعا من سرسخت تر از قبل از این روزا بیرون میام..

یانوشکا .. ۰۹ آبان ۹۵ ، ۱۸:۰۱ ۱۳ ۳ ۵۰۰

نظرات (۱۳)

  • بای پولار
    جمعه ۱۴ آبان ۹۵ , ۱۵:۲۰
    حالم بد شد از رفتار این پسره. این باید همکلاسی من و رفقام می‌شد تا آدمش می‌کردیم!!!
    ولی خودمونیم این سوسه اومدنا و هرکاری کردن برا نمره رو بیشتر دخترا دارن. البته نه همشون، یه عده‌ی خاصی.

    اما حسابی خالی کردی خودت رو تو این پست ها خانوم دکتر!
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۴ آبان ۹۵، ۱۶:۴۲
      اینجا پسرا و دخترا به یه اندازه حال به هم زنن :-))) گاهی حتی پسرا بیشتر
  • هوپ ...
    سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵ , ۱۶:۵۹
    انگار در مورد یکی از به ظاهر مررردهای ورودی ما نوشتی ؛)))) آخه تک تک بندهای پستت صدق میکنه در موردش :)))
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۱ آبان ۹۵، ۱۸:۰۶
      از این مررررردا خیلی زیاده خانم دکتر :-)
  • یک دیو
    سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵ , ۱۲:۳۸
    یعنی این شخص هنوز مثه کودکیاش رقابت داره با دیگران سر نمره؟؟  آخه چیز دیگه ای هم به ذهنم نمی رسه
    نازک نارنجی نبودنت کاملن قابل تصوره.
    از این موقعیت سخت که بیرون بیای آدم متفاوت تری شدی. 
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۱ آبان ۹۵، ۱۸:۰۶
      رقابت نه.ولی حاضره به هرررر قیمتی نمره ی خوبی بیاره.
      :-)
  • Amir Hossein
    سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵ , ۰۷:۵۱
    رگباری نوشتی هاااا
    مثل یه اسلحه که گرفتی سمت مررررردها و رگباری میزنی . 
    بعضی این مردها هم هستن که  اسلحه شون خالیه مسلمون  
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۱ آبان ۹۵، ۱۸:۰۴
      اسلحه به طرف کسی میگیرم که اسلحه طرفم گرفته.نه همه..
  • لیمو :)
    سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵ , ۰۶:۴۴
    سلام عزیزم
    موافقم,خیلی متن خوبی بود
    امیدوارم هرمشکلی هست زودتر رفع شه
  • یک نویسنده
    دوشنبه ۱۰ آبان ۹۵ , ۲۳:۵۲
    پی نوشت 7: من به دردی مبتلا هستم که هیچ درمانی نداره. همه ی اون آرشیو دردها جدا و این یکی جدا. 
    بفهمم وقت مردنم هست ناراحت نمیشم. چون دیگه طاقت و تحمل این درد جدید رو ندارم. 
  • یک نویسنده
    دوشنبه ۱۰ آبان ۹۵ , ۱۹:۵۳
    ظاهرا شما با یک نفر  برخورد داشتی. من که با کلی آدم این شکلی و خیلی بدتر سر و کار دارم. واقعا دیگه دارم بالا میارم. (تهوع)
     البته آدمهای خوب و خیلی خوب هم هستند که در ارتباطم. خوشبختانه امروز از اون محل کار منتقل شدم یه جای خوب. 
    و چقدر خوب و عالی بدرقه ام کردند، اصلا انتظارشو نداشتم. فقط 8 ماه کنارشون کار کردم ولی طوری تحویلم گرفتم که گویی 18 سال کنارشون بودم.  :)
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۰ آبان ۹۵، ۱۹:۵۹
      نه. ادم این مدلی زیاد دیدم. و چقدر هم که همه ادعای مردونگی دارن!
  • میس تیچر
    دوشنبه ۱۰ آبان ۹۵ , ۱۲:۰۲
    آخی... چقد این روزا ازین ماردی و جفا ها زیاد می بینم
    چقددلها که اینجوری نمیشکنه
    چقدر غرورهاپایمال نمیشه ...
    بدتر از همه این آدم اینارو از دوست خودش ببینه ...
  • امیر بهزادپور
    دوشنبه ۱۰ آبان ۹۵ , ۰۹:۲۸
    انسان موجود عجیبی ست..
    بهش بگویی دوستت دارم، ممکن است به قول شما پررو شود، 
    اگر نگویی، بدهکارش میشوی که چرا نگفتی،
    شرایط را باید دریابیم...
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۰ آبان ۹۵، ۱۷:۲۲
      انسان باید لایق باشه. و البته اگه ادم احساسشو نگه،بعدها مدیون خودش و قلبش میشه..
  • معلوم الحال
    يكشنبه ۹ آبان ۹۵ , ۲۳:۳۹
    میشه تمومش کنی؟  :-) عرق ریزمون کردی!!!! 

    "اما من زنم. اگه عاشق کسی بشم، تو چشماش نگاه میکنم و بهش میگم": واقعا؟!  :-[ بهت نمیاد!  البته به یه مررررد این حرفا رو بزنی دور برش میداره. پس مواظب باش عشقت رو فدای هر کسی نکنی

    در ضمن منم این روزا بدترین روزای منه و فاز عاااتئ*****تی برداشتم ولی بازم ته دلم یه چیزی میگه که داره مثل سابق نگاهم میکنه و میگه هنوز اونقدرام ضعیف و ناتوان نشده که برم کمکش!  خوشحال باش که داوی قوی تر میشی. 

    شاد باشی و موفق🌸
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۰ آبان ۹۵، ۱۷:۲۱
      نگفتم که تا حالا اینکارو کردم.ولی اگه یه روز کسی رو دوست داشته باشم قطعا بهش میگم..
      مرسی.تو هم موفق باشی..
  • خانم انار
    يكشنبه ۹ آبان ۹۵ , ۲۰:۱۲
    اینقدر مرددددددد دیدیم که نگو:)) مررررررد
  • سیب سبز
    يكشنبه ۹ آبان ۹۵ , ۲۰:۰۲
    من که زیاد نمیشناسمت ولی همون یه بار که دیدمت فکر کنم خودت خیلی مهربون تر از نوشته هات باشی:-))
    راستی نگران روزای سختم نباش..چون میگذرد ملالی نیست..
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۹ آبان ۹۵، ۲۰:۰۷
      یعنی نوشته هام خیلی نامهربونن؟! :-)))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی