تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


دیشب خیلی حالم خوب نبود.هرچقدر کانتکتای گوشیمو بالا پایین کردم، هیشکی رو پیدا نکردم که بشه باهاش حرف زد. از طرف دیگه اصلا دلم نمیخواد فاز افسردگی و غمزدگی بردارمو حال بدمو منتشر کنم. اینو واقعا یاد گرفتم که هییییچ کس وقتی حالت خوب نیست کنارت نیست و البته نباید از کسی انتظاری داشته باشی. اگه یکم حالت خوش نباشه آدما خیلی ساده از کنارت میرن و قطعا حوصله ی شنیدن غرغرانه ها و حال بدتو ندارن. پس بهتره ناراحتی هات و حال بدتو واسه خودت نگه داری. البته، هروقت دوستات ناراحتن و حالشون خوش نیست، تو کنارشون بمون.چون اون لحظه به کسی نیاز دارن که حرفای دلشونو بشنوه.کنارشون بمون و با دلشون مهربون باش.. همه ی تلاشتو بکن تا بهشون یه حس خوب منتقل کنی و باعث بشی بهتر بشن..

پ ن 1: دوست ندارم حال بدمو منتشر کنم پس رمز پست قبلو به کسی نمیدم.

پ ن 2: بدون شک بهترین اتفاق وب نویسی واسه من، دوستایی بوده که واقعا واسم عزیزن و خیلی وقتا کارایی واسم انجام دادن که هرگز ازشون انتظاری نمیرفته. خیلی خیلی خیلی مرسی از اونایی که حالمو پرسیدن.

پ ن 3: من همیشه از دوستای مجازی ای که واقعی میشن استقبال میکنم. اگر هرزمانی گذرتون سمت ما افتاد، خوشحال میشم ببینمتون :-) یکی دو نفر هم ادرس اینستا خواسته بودن. اگر اکانتتون فیک نیست و قابل شناسایی هستید!، من حتما استقبال میکنم :-)

پ ن 4:الیناز جان من اون فیلمو دیدم. در اولین فرصت نظرمو میگم.

پ ن 5:یه دوستی کامنت خصوصی گذاشته بودن و این ادرسو خواسته بودن.

پ ن 6:لطفا اگه کامنت خصوصی میذارید، ادرس بذارید که بتونم جوابتونو بدم.

یانوشکا .. ۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۸:۵۸ ۲۰ ۴۹۴

نظرات (۲۰)

  • مژگان
    پنجشنبه ۸ مهر ۹۵ , ۱۶:۳۹
    سلام...
    ممنون عزیزوم...
    لطف داری شمو...
    :)))))
  • مژگان
    پنجشنبه ۸ مهر ۹۵ , ۱۱:۵۰
    سلام...
    منم زیاد دوست ندارم ولی خب دوستای اصفهانی خیلی داریم بعضیاشون ی حرفایی رو خیلی ناز میگن...
    جالب اینجاست ک همیشه هم باهاشون ب شوخی بحث میکنیم اونا اصفهان ما شیراز اونا مسخره ما میکنن ما مسخره اونا...
    ممنووووونم عزیزم...
    تو خودت خوب و ماهی و مهربونی ک شیرازیارو اینجوری میبینی...
    ولی در کل اگه کسی شیرازیارو دوست نداره منو دوست داشته باشه من از نوع خوبشم... :))))))
    با لهجه هم خواستید حرف میزنم... :))))))))


    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۸ مهر ۹۵، ۱۱:۵۱
      ای جان :-) لهجه ی شیرازی خیلی قشنگه..
  • مژگان
    پنجشنبه ۸ مهر ۹۵ , ۱۱:۱۲
    سلام...
    آهان فکر کردم اصفهانیم هستی...
    گفتی خوشبختانه مشخصه دوست نداریا...
    پس تصور من اشتباه بود اما هنوزم نازی با هر لهجه ی قشنگی ک هستی... :)
    ولی در کل همیشه فکر میکنم همه تهران هستن نمیدونم چرا...
    نمیدونم بقیه هم مثل من فکر میکنن یا نه... :/
    من شیراز هستم...:)

    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۸ مهر ۹۵، ۱۱:۲۴
      متنفرررم از لهجه ی اصفهانی :-))))))
      مرسی عزیز دلم از لطف و مهربونیت نسبت به من :-*
      شیرازیا خیلییی خوب و ماه و مهربونن :-)
  • مژگان
    پنجشنبه ۸ مهر ۹۵ , ۰۹:۴۷
    سلام...
    پژال عزیزم بهتری؟
    چقدر خوب ک اصفهانی پس یکم نزدیکه منم هستی...
    من نمیدونستم ک اصفهانی هستی عزیزم با اون لهجه ی خوشگلت چقدر نازی...
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۸ مهر ۹۵، ۰۹:۵۶
      سلام عزیزم.مرسی
      من اصفهان زندگی میکنم ولی اصفهانی نیستم.خوشبختانه لهجه هم ندارم :-))))
      مگه کجا زندگی میکنی؟
  • ZaHrA ...
    چهارشنبه ۷ مهر ۹۵ , ۲۱:۳۸
    چه پست مهربونی....:)
    خیلی کم ن ادمایی که بشه تو حال بد روشون حساب کرد...
    شما کدوم سمتایی که ما گذرمون افتاد بیایم ببینیمت؟;-)
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۷ مهر ۹۵، ۲۲:۲۰
      :-)
      همه میدونن دیگه ;-) اصفهان
  • x
    چهارشنبه ۷ مهر ۹۵ , ۱۷:۴۱
    پژال جان؟؟؟؟خوبی؟
  • سارا
    چهارشنبه ۷ مهر ۹۵ , ۰۰:۴۵
    سلام.گاهی به خاطر حس های مشترک یهویی همزمانمون حالم بهتر میشه....
    فکر نکنی بی معرفتم....همیشه به اینجا سر میزنم.
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۷ مهر ۹۵، ۱۵:۴۲
      نه عزیزم. بی معرفت چرا؟! تو جز رفیقای قدیمی عزیز و دوست داشتنی هستی..
  • الناز
    دوشنبه ۵ مهر ۹۵ , ۲۱:۲۹
    سلام پژال عزیز ، امیدوارم حالت خوب باشه ، سپاس که وقت گذاشتی و دیدی
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۷ مهر ۹۵، ۱۵:۴۲
      مرسی عزیزم.
      شرمنده یه ذره سرم شلوغه.سر فرصت حتما نظرمو کامل و دقیق میگم :-)
  • мαriα :-)
    دوشنبه ۵ مهر ۹۵ , ۲۰:۰۰
    برعکس پژال من همیشه حسای بدم رو منتشر میکنم :-)))نوشتن عجیب آرومم میکنه و افکارم منظم میشه ..
    گفتم پژال.. هر دفعه که این کلمه رو میبینم تو دلم میگم چقدر قشنگه :-)
    بدی دوست وبلاگی بودن اینه که آدم کاری ازش برنمیاد واسه دوستش انجام بده فقط میتونم آرزوکنم این دوره سریع تر برات بگذره و خوشحال ببینمت :-*
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۵ مهر ۹۵، ۲۰:۲۶
      منم مینویسم ولی ترجیحا نه عمومی. دوست ندارم باعث بشم حس بدم به دیگران منتقل بشه.
      اتفاقا دوست مجازی میتونه کلی حس و حال خوب منتقل کنه. خیلی هم عالیه.
      مرسی از لطف و مهربونیت عزیزم :-)
  • بای پولار
    دوشنبه ۵ مهر ۹۵ , ۰۰:۲۰
    با پی نوشت دو و سه من هم خیلی موافقم.

  • سجاد موسوی نژاد سوق
    يكشنبه ۴ مهر ۹۵ , ۲۳:۵۶
    امیدوارم حالت بهتر شده باشه .گاهی داشتن یه دوست که بتونی توی هر موقعیتی باهاش درد و دل کنی خیلی خیلی مفیده.

  • معلوم الحال
    يكشنبه ۴ مهر ۹۵ , ۲۳:۳۲
    انشالله وجود نازکتون آزرده گزند مباد و همیشه شاد باشید و خندان
  • سیب سبز
    يكشنبه ۴ مهر ۹۵ , ۲۳:۰۳
    آخی دلم سوخت برات! (الکی مثلا من هروقت دلم گرفته 1000 تا دوست دور و ورمو گرفته! وضعیت خودم بدتره!)
    ایشالا زودتر حالت خوب بشه خدارو ببخشی گناه داره طفلک!!
  • ree raa
    يكشنبه ۴ مهر ۹۵ , ۲۲:۱۳
    پژال نازنین، بودنت تو این بلبشوی بیان قوت قلبه، خوشحالم از بودنت دوست نازنینم


  • میس تیچر
    يكشنبه ۴ مهر ۹۵ , ۲۲:۱۲
    من دیر به دیر میشینم جلوکامپیوتر و کم هستم میدونم بی معرفتیه
    الانم دقیق نمیدونم چیه
    ولی برای دلت آرامش از خدا میخام :-*

    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۴ مهر ۹۵، ۲۲:۲۸
      نه عزیزم. مرسی که سر میزنی.
      مرسی از لطفت :-)
  • x
    يكشنبه ۴ مهر ۹۵ , ۲۲:۱۲
    کانتکت ها که کلا دکوریه !!! :)

    الان چطوری پژال جان؟

    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۴ مهر ۹۵، ۲۲:۲۸
      والا!
      بد نیستم.میگذره..
  • Sif Tal
    يكشنبه ۴ مهر ۹۵ , ۲۱:۱۳
    چشم! (خطاب به حرف قبل پ.ن ها)

    امیدوارم شاد و سرحال بشید زود. :)

    + من هم وبلاگ کتابها رو خیلی دوست دارم.
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۴ مهر ۹۵، ۲۱:۴۷
      مرسی از لطف و مهربونیت عزیزم :-)
  • ree raa
    يكشنبه ۴ مهر ۹۵ , ۱۹:۱۱
    نمیدونم ،شاید به خاطر وب قبلی و جریان حذفش و اینا...
    گفتم اگر بودی ،بگو من عذر خواهی کنم :دی !
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۴ مهر ۹۵، ۱۹:۲۳
      نهههههههه. اصلا اصلا اصلا.
      تو فقط نظرتو گفتی. من زیادی کم صبر و تحمل بودم و از طرف دیگه،از طرف خیلیا تحت فشار بودم.که البته فکر کنم الان خیلی صبورتر شده باشم ;-)
      اگر قرار بر عذرخواهی باشه، من باید ازت معذرت بخوام.منو ببخش عزیزم. تو دوست خیلی عزیزی هستی واسم :-*
  • ree raa
    يكشنبه ۴ مهر ۹۵ , ۱۹:۰۲
    امیدوارم بهتر باشی پژال جان ،حال خوبت و پستات همیشه حال ماهم  بهتر میکنه ، اون وبلاگ کتابی هم که دیگه هیچی :) ! یه سوال!  تو از من ناراحت نیستی ؟ :) 
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۴ مهر ۹۵، ۱۹:۰۹
      عزیییز دلی.. فدای تو مهربونم :-* :-*
      چرا باید ناراحت باشم؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">