تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


سایت بیان رو باز کردم که یه مطلب کاملا متفاوت بنویسم. نمیدونم چرا صفحه ی وبلاگای به روز شده رو باز کردم. وب یه آقایی رو باز کردم که با وقاحت و پررویی هرچه تمام تر از ناقص بودن عقل زن و ... حرف زده بودن و طبق معمول به نفع خودشون همه چیزو تفسیر کرده بودن! (مار از پونه بدش میاد ...!!)
راستش نه قصد دارم بحث مذهبی راه بندازم نه بحث فمینیستی. از حوصله و اعصابم خارجه که با یه عده از آدما بحث کنم. آدمایی که توی تندروی دست داعش رو هم از پشت بستن.. فقط یادمه که توی وب قبلی یه سری سوال و شک و شبهه مطرح کرده بودم در این مورد که بنظر میرسه قوانین اسلام خیلی مردسالارانه و یک طرفست. نه اینکه من آدم مذهبی ای باشم یا اینکه همه ی زندگیم روی قوانین اسلامی بچرخه! نه واقعا.. ولی خیلی وقتا با خوندن همچون احکام و قوانینی این احساس بهم دست داد که اگه واقعا خدا تا این اندازه بی رحم و ناعادل و غیرمنصف باشه چی؟! این خیلی حس بدیه.. 
خیلیا اون موقع بهم گفتن داری باعث سست شدن ایمان ما میشی و اصلا هدفت از این سوالا چیه و ... درصورتی که من واقعا هدف بدی نداشتم. فقط سوال داشتم. همین! سوالایی که اتفاقا به جواب خیلی هاشون هم رسیدم و الان فکر کردم بی انصافیه که جواباشونو نگم.. فقط اینو بدونید که اصطلاحات و قوانین و احادیثی توی اسلام وجود داره که شاید هرگز حتی به گوش ما هم نخورده. فقیه و مجتهدایی با نظرات عادلانه وجود دارن که هرگز بهشون اجازه ی مطرح شدن داده نشده. ایراد از قانون و قانون گذاره نه اصل دین.. به یه مورد اشاره میکنم. اگر کسی دونستن بقیه موارد و یا دلیلشون واسش جالب بود، میتونه بگه تا فایلشو واسش بفرستم. 

چیزی که فکر کنم همه میدونن اینه که حق طلاق با مرده و مرد میتونه حتی بدون رضایت زن اونو طلاق بده. درعین حال بارها شنیدیم که برعکسش امکان پذیر نیست. درصورتی که توی اسلام اصطلاحی به نام خلع وجود داره که طبق اون زن میتونه بدون نیاز به رضایت مرد و حتی رای قاضی در لحظه از مرد جدا بشه که البته لازمه در ازاش مهریه ای رو که گرفته پس بده.. 

درمورد ارث، زدن زن،ازدواج موقت، مستحب بودن پوشاندن سر و گردن خانما و خیلی از مواردی که همیشه شبهه ناک بوده، جواب های کاملا قانع کننده ای وجود داره. البته، نه این توجیه ها و دلایل کودکانه ای که توی نت هست و خودشون حس میکنن خیلی هم قانع کنندست!! اگر کسی خواست، میتونه بگه تا فایلشو براش ارسال کنم. همه چیز کاملا فقیهانه و از روی آیه و حدیث اثبات شده.

پ ن 1: امیدوارم هیچ وقت قوانین عادلانه!! ی مملکت ظاهرا اسلامی!!! باعث آزارتون نشه..
پ ن 2:وزیر اطلاعات اعلام کرده 1500 نفر ایرانی قصد پیوستن به داعشو داشتن. ولی بنظر من آمار ایرانی های داعشی خیلی بیشتر از این حرفاست.
پ ن 3:کامنت یه عده هرگز تایید نمیشه و مستقیما وارد هرزنامه میشه. (حتی بعضی از این آدما همیشه کامنت موافق بودن و عالی و ... میذارن!)  بعضیا رو هم دیگه دنبال نمیکنم. دنبال دلیل خاصی هم نباشید. ما توی زندگی و حریم شخصیمون تا وقتی مزاحمتی برای کسی نداریم، موظف نیستیم به هیچ کسی برای سلیقه و انتخابمون پاسخگو باشیم. (این جمله ی آخر از محمدرضا شعبانعلی بود :دی)
یانوشکا .. ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۲۷ ۲۶ ۹ ۴۰۲

نظرات (۲۶)

  • b
    يكشنبه ۲۸ شهریور ۹۵ , ۱۴:۵۷
    خوب ایمیلمو از تو کامنتا حذف کنید
    الکی هم نگین هرکی خاست بهش رمز میدم...
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۸ شهریور ۹۵، ۱۵:۱۰
      اگه قرار بود به اونایی که نمیشناسم رمز بدم که پست رمزدار نمیذاشتم!
  • فاطمه :)
    شنبه ۱۳ شهریور ۹۵ , ۰۱:۲۳
    منم رمز 😆
  • سارا
    جمعه ۱۲ شهریور ۹۵ , ۲۰:۵۵
    سلام.لطفا رمز فایل به منم بده...
  • بای پولار
    جمعه ۱۲ شهریور ۹۵ , ۱۵:۳۹
    چقدر حس خوب بهم دست داد با خوندن این پست. آخه انگار از دل من حرف زدی. ازت می خوام رمز پست بعد رو بهم بدی تا اون فایل رو بخونمش.
  • Miss Avilet
    پنجشنبه ۱۱ شهریور ۹۵ , ۱۸:۵۷
    لطف می‌کنین اگه رمزو برای منم بفرستید.
    باید جالب باشه مواجهه با مسائل که پنهان مونده تا حالا
  • یک دیو
    پنجشنبه ۱۱ شهریور ۹۵ , ۱۴:۲۱
    دوست عزیز ممنون می شم رمز رو به منم بدین
  • Pardis
    پنجشنبه ۱۱ شهریور ۹۵ , ۱۳:۰۲
    سلام اگر براتون ممکنه رمز رو به من هم بدین!باتشکر😚
  • میس تیچر
    پنجشنبه ۱۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۳
    فهم یه عده عین پسته سربسته س فقط نماش شیکه!
  • ستــ ـاره
    پنجشنبه ۱۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۰
    میتونم رمزو داشته باشم؟
  • معلوم الحال
    پنجشنبه ۱۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۲۸
    منم رمز : -)
    من هرز نباشم یه وقت؟ که بفرستیم توی نامه ها (هرزنامه)

    فکر مهاجرت رو از سرت بیرون کن ☺ بیشتر زجر میکشی! نه پولشو داری نه مدرکشو. بری اونور بدبخت تر میشی. دنبال چیزی باش که اونا بخوانت 😉
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۱ شهریور ۹۵، ۱۱:۳۴
      چشم.میفرستم واست.
      همینطوری که نمیخوام برم. بعد مدرک واسه رزیدنتی و یا حتی بعد تخصص.
  • محبوبه !!
    پنجشنبه ۱۱ شهریور ۹۵ , ۱۰:۱۵
    منم رمز اون پست رمزدارت رو میخوام
    خیلی از این سوالا توی ذهن منم هست که فقط به خاطر همین که میگن ایمانشون سست میشه مطرح نمیکنم یا بعضی جاهام که مطرح کردم آخر بحث بهم گفتن کافر :(
  • мαriα :-)
    پنجشنبه ۱۱ شهریور ۹۵ , ۰۹:۰۴
    بله متاسفانه ادم تا میخاد سوال بپرسه حمله میکنن بهش که تو کافری شدی میخای جو رو متشنج کنی و... منم اون فایل رو میخام لطفا ;-) 
  • مژگان
    پنجشنبه ۱۱ شهریور ۹۵ , ۰۸:۵۳
    سلام...
    منم منتظر اون پست رمزدار می مونم...
    من خیلی وقته ب این نتیجه رسیدم چون رشته حقوق خوندم...
    و حتی اگه دلایل قانع کننده ای هم پیدا شه واقعا ناراحتم و دلگیرم...
    ولی خب ناراحتی و دلگیری من ک مهم نیست...
    کامنتای منو تایید کن گناه دارم... :/
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۱ شهریور ۹۵، ۱۰:۳۸
      نه دیوونه. معلومه که مال تورو تایید میکنم.منظورم یه عدست که چرت و پرت میگن ;-)
  • منتظر اتفاقات خوب
    پنجشنبه ۱۱ شهریور ۹۵ , ۰۷:۴۵
    سلام چه خوب که دنبال جواباتون میرید و پیداش می کنید. ممنون میشم فایل رو برای منم ارسال کنید.
  • مریم
    پنجشنبه ۱۱ شهریور ۹۵ , ۰۲:۲۶
    سلام ممکنه منم رمز داشته باشم؟
  • حامد درخشانی
    پنجشنبه ۱۱ شهریور ۹۵ , ۰۰:۵۴

    سلام

    امیدوارم که خوب باشید :)

    لینک وبلاگتون رو در طراحی جدید اضافه کردم

    (قسمت پایین (فوتر) وبلاگ منو ببینید)

    لطفا یه عکس برای لینک خودتون پیشنهاد بدید

    رو فضای اختصاصی خودتون آپلودش کنید و به من لینک بدید تا جایگزین تصویر فعلی بشه

    ممنون

    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۱ شهریور ۹۵، ۱۱:۰۹
      سلام.مرسی
      مرسی از لطفتون.چشم :-)
  • شکسته ‌‌
    چهارشنبه ۱۰ شهریور ۹۵ , ۲۳:۱۰
    اگه امکانش باشه که برای من بفرستید ممنون میشم. ضمنا اینکه فرمودید پوشوندن سر و گردن مستحبه رو هم بگید از کجاست.
    فقط چکار کنم، ایمیل بذارم؟
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۰ شهریور ۹۵، ۲۳:۱۲
      همش توی همون فایله. یه پست رمزدار میذارم،بهتون رمز میدم :-)
  • فاطیما کیان
    چهارشنبه ۱۰ شهریور ۹۵ , ۲۱:۳۸
    برام حتما ارسالش کن , فکر میکنم من تازگیا خیلی پی این بودم وکائنات تورو سر راه من گذاشته بیشتر هم یاد بگیرم :)
  • Eli D
    چهارشنبه ۱۰ شهریور ۹۵ , ۲۱:۲۲
    منم منتظر اون پست رمز دارم.اگه شد برا منم بفرستین رمز رو.ممنون
  • سجاد موسوی نژاد سوق
    چهارشنبه ۱۰ شهریور ۹۵ , ۲۰:۴۸
    همیشه چنین افرادی وجود دارند ولی از همه چیز درداور تر استدلال‌های بهظاهر مسخرشون در نشنیدن نظرات بقیه است
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۰ شهریور ۹۵، ۲۰:۵۲
      الان منظورتون من بودم؟! :-)))))
  • نارا
    چهارشنبه ۱۰ شهریور ۹۵ , ۲۰:۳۴
    سلام
    چه طوری میشه به این فایل ها دسترسی پیدا کرد ؟
    :))
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۰ شهریور ۹۵، ۲۰:۳۶
      فایلو توی یه پست رمزدار میذارم احتمالا. ادرس وب یا ایمیلتونو بذارید :-)
  • ree raa
    چهارشنبه ۱۰ شهریور ۹۵ , ۲۰:۱۶
    کاش میشد رفت واقعا...

    خیلی جالب بود این مواردی که گفتی. اصلا به گوشم هم نخورده بود. 
    ممنون میشم اگه میشد به ایمیلم بفرستی فایل رو ، ولی اگر دردسر داره به خودت زحمت نده پژال جان
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۰ شهریور ۹۵، ۲۰:۳۶
      احتمالا توی یه پست رمزدار میذارم ;-)
      کاش میشد رفت..
  • ابل زنورکو
    چهارشنبه ۱۰ شهریور ۹۵ , ۲۰:۰۶
    ویزای تحصیلی.
    جدی دارم‌بهش فکر می‌کنم.
    بذار ببینم تحقیقاتم به کجا می‌رسه :))
    من که حمایت خانوادمم ندارم
    ولی فهمیدم اجازه پدر لازم نیست
  • خرید ساعت مچی
    چهارشنبه ۱۰ شهریور ۹۵ , ۱۹:۴۳
    سلام خودتون رو ناراحت نکنید بعضی ها فکرشون کوچیکه من به عنوان یک آقا همیشه برای خانم ها ارزش بسیاری قائلم و همیشه بهشون احترام میزارم ..
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۰ شهریور ۹۵، ۲۰:۰۲
      اره خب.هرکسی در حد درک و شعور خودش صحبت میکنه.
      اینم نشون دهنده ی درک بالای شماست :-)
  • ابل زنورکو
    چهارشنبه ۱۰ شهریور ۹۵ , ۱۹:۳۱
    توی سرم فکر مهاجرت دارم :| دقیقا سه ساعته
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۰ شهریور ۹۵، ۱۹:۴۱
      فکرشو که منم دارم. پولشو ندارم :-)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">