تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


رو دست خوردم! اونم بدطووور.. چند روزه دارم با خودم کلنجار میرم که به خودم بقبولونم اینا فکر و خیال بیخوده و من دارم اشتباه میکنم. ولی نمیشه.. اولین باره که شناختم از آدما تا ابن اندازه غلط از آب درومده. ریسک کردن به من نیومده! فقط امیدوارم دردسری تو راه نباشه..

رروزی چندبار باید با خودم تکرار کنم که هییییچ وقت از منطق کلیم کوتاه نیام و ریسک نکنم.هرگز!

+خدایا لطفا! ههوامو داشته باش..


پ ن:آدما چقدر غیرقابل پیش بینی و غیرقابل اعتمادن..

یانوشکا .. ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۵۴ ۰ ۲۸۹

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">