تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


اول یه توضیح کوچولو درمورد پست قبل: من کاملا جدی گفتم و خیلی خیلی هم روی این جزئیات حساسم. ادما ممکنه توی خیلی کارا و رفتارا تظاهر کنن، ولی غذا خوردن کاریه که ناخوداگاه خیلی از عادت های ادمو مشخص میکنه. اونی که موقع غذا خوردن دهنش صدا بده یا دهنش کاملا بسته نباشه از نظر من حکم تیر داره!!! علاوه بر اون خیلی نکات ریزی که میشه توی غذاخوردن یه ادم فهمید مهمه. تربیت و شخصیت خانوادگیش اونجا مشخص میشه. سرعت غذاخوردنش، اندازه ی لقمه هاش، چطوری وسط غذا حرف میزنه، چقدر تمیز و مرتب غذا میخوره.. ضمنا اینا همش وقتی ارزش داره که ادا نباشه، واقعی باشه که البته تشخیصش خیلی راحته.

نکته ی دوم: یکی از راه هایی که میشه باهاش یه نفرو شناخت نگاه کردن به کفشاشه! کسی که کفشاش تمیز نباشه یا مثلا خاکی باشه نشون میده که واقعا ادم بی نظم و نامرتبیه. حتی اگه کفشاش گرونترین کفشای ممکن باشه!

پ ن 1: پسری که کفش کالج بپوشه، اونم بدون جوراب!!، خدا هم ازش تکلیف نمیخواد!!این یه مورد چیزیه که من دیدم دوستای نزدیکم هم روش خیلی حساسن.

پ ن 2: آدما قد و قیافه و خانواده و وضع مالی خانوادشون به انتخاب خودشون نیست. پس کوته فکریه که از روی اونا قضاوتشون کنیم. ولی درعوض رفتار و شخصیت و اخلاق و نظم شخصیشون خیلی مهمه.

پ ن 3: آدما رو از روی کلماتشون نمیشه شناخت. چون ممکنه تظاهر به چیزی بکنن که نیستن. ولی میشه اونا رو از روی لحن و احساس پشت کلماتشون و رفتارای غیرارادیشون شناخت.

یانوشکا .. ۰۳ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۱۳ ۱۹ ۸ ۵۰۶

نظرات (۱۹)

  • مانته‌نیا
    چهارشنبه ۳۱ شهریور ۹۵ , ۱۹:۱۱
    آخ آخ آخ اون غذا خوردنه
    حکم مرگ با شکنجه رو داره به قرآن:/
  • yalda parsa
    جمعه ۱۲ شهریور ۹۵ , ۱۵:۰۳
    با غذا خوردن موافقم که شخصیت واقعیت رو نشون میده
    من خیلی تند غذا میخورم وحین خوردن اصلا صحبت نمیکنم
    تند خوردن هم بخاطر جو پسرانه ی خونمون بوده
    کفش م درست گفتی :)))
    و واقعا منم درک نمیکنم پسری کفش کالج بپوشه وجوراب پاش نباشه :(((
    ی نکته م من اضافه کنم
    + کسی که بی اجازه وسایلت رو برمیداره
    این هیچ جوری تو کتم نمیره
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۲ شهریور ۹۵، ۱۶:۲۳
      بی اجازه به وسایل دست زدن که واقعا زشته.. درست میگی کاملا.
  • بای پولار
    سه شنبه ۹ شهریور ۹۵ , ۰۷:۱۵
    راست می گی من هر وقت بی نظم و آشفته می شم کفشام کثیفه! درست مثل این روزا.
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۹ شهریور ۹۵، ۱۰:۴۶
      ایشالا که هیچ وقت آشفته نباشید..
  • محبوبه !!
    دوشنبه ۸ شهریور ۹۵ , ۰۰:۵۴
    ما یه عصرونه 4 رفتیم یه کافه ـ رستوران سنتی 
    میزبان چاییش رو هم نصفه خورد :|
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۸ شهریور ۹۵، ۱۰:۰۹
      واسه ناهار یا شام برو که مجبور بشه بخوره :-))))
  • معلوم الحال
    جمعه ۵ شهریور ۹۵ , ۲۰:۲۷
    ببخشید استاد یه سوال: آروق زدن هم باعث کسر امتیاز میشه؟!


    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۵ شهریور ۹۵، ۲۰:۳۱
      معلوووووووووووووم!!!!!!
  • بیوتن ...
    پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵ , ۲۰:۱۴
    :)
    حالا دیگه خون خودتو کثیف نکن.  من نظرم اونه تو هم نظرت اینه. 
    پسرا اما نظرات همشون همینه بعضیا میگن بعضی نه. من دختر بودم به هیچ پسری اطمینان نمیکردم و دوست داشتن به ما هو دوست داشتنشو قبول نمیکردم. 
    بیخیال 

    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۴ شهریور ۹۵، ۲۰:۱۷
      نمیشه مطلق گفت پسرا همه همینن. کلا هیچ چیز مطلقی وجود نداره ولی خب موافقم. کلا موجودات غیرقابل اعتمادی هستید ;-)
  • مژگان
    پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵ , ۲۰:۰۶
    سلام...
    ممنون عزیزم...
    درسته همینطوره...
    هرکسی عقایدی داره و امیدوارم چرخ زندگی هرکسی رو سبک عقایدش براش بچرخه تا آرامشم داشته باشه...
    تو کامنتم ب جای خیانته؟میخواستم بگم هنره؟ک اشتباه نوشتم ببخشید...
  • مژگان
    پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵ , ۱۹:۴۶
    سلام...
    در مورد پستت هم موافقم...
    بنظر من کلا هر آدمی باید مرتب باشه و از خودش ی شخصیت درست بسازه...
    مهم نیست کفشت چ قیمتی باشه یا اصلا چ شکلی باشه مهم اینه ک تمیز باشه...
    غذا خوردنم من بیشتر رو این حساسم ک ظرف خیس جلوم نیارن واسه غذا و هرکسی ک جلوم غذا میخوره با اصول غذا بخوره ن مثلا چلو کبابش بشه شکل ماکارونی...

    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۴ شهریور ۹۵، ۲۰:۰۳
      کاملا درست میگی :-)
  • مژگان
    پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵ , ۱۹:۴۲
    سلام...
    میخواستم بگم من کلا نمیخوام پسرارو بشناسم... :)
    همین ک دوستای دختر خوبی دارم کافیه...
    و اینکه ببخشید چرا آقایون فکر میکنن فقط خودشون حق انتخاب دارن و میتونن کسی رو دلیت کنن؟
    ب نظر من هیچ فرقی وجود نداره دخترا هم ب اندازه پسرا حق انتخاب دارن و میتونن کسی رو بپذیرن و کسی رو رد کنن...
    و اینکه هرکسی میتونه تمایلی ب ازدواج نداشته باشه و فقط این تمایل نداشتن مربوط ب آقایون نیست...
    یعنی شوهر پیدا کردن و چسبیدن بهش ک ی وقت با خیانت فرار نکنه خیانته؟
    متاسفم واسه کسانی ک ازدواج رو یک هنر میدونن و بیشتر متاسفم واسه کسی ک مجبور بچسبه ب یه نفر ک فرار نکنه و بیشتر بیشتر متاسفم واسه کسی ک باید بچسبن بهش تا فرار نکنه...
    تا زمانی ک دید کسی از ازدواج تنها نیاز جنسی هست بهتره ازدواج نکنه...
    و از خدا میخوام همچین مردهایی از منو عزیزام دور کنه والا...
    پژال خیلی خیلی خودتو عقایدت برام عزیز هستین کافیه دلم بگیره بیام تو وب تو کلا آروم میشم...
    الهی همیشه باشی گل دختر...
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۴ شهریور ۹۵، ۲۰:۰۳
      کاملا موافقم باهات.کاملا!
      من با اقای بیوتن هم بقدر کافی بحث کردم و بنظرم وقتی ادما نظراتشون کاملا متفاوته بحث بی فایدست.. بهتره هرکسی سبک زندگی خودشو دنبال کنه..
      مرسی از لطفت به من عزیزم :-) :-*
  • بیوتن ...
    پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵ , ۱۲:۳۷
     بحث ثروت افزایی فرق داره با این چیزا. تو برای یه شرکت کار کن مدیر باش وقتی نتونی درصد رشد سهامشو بالا ببری میندازنت بیرون تعارفم ندارن. زندگی زناشویی هم همینه زن باید بتونه در کنار مرد این ثروت افزایی و روند رو به بهبود رو رشد بده ندتونه به چه دردی میخوره؟ همون میشه رفع نیازهای جنسی که خب گفتم راههای متنوعی هست
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۴ شهریور ۹۵، ۱۲:۵۱
      کلا تعریفمون از مفاهیم مختلف زمین تا آسمون فرق داره. پس بحث بی نتیجست..
      من نمیتونم زندگی خانوادگی رو مثل تجارت ببینم. با وجود اینکه اتفاقا همیشه تو خانواده ی ما درامد خانما چندبرابر اقایون بوده. یعنی مشکل درامدزا بودن خانم نیست، طرز تفکرتو درک نمیکنم..
  • میس تیچر
    پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵ , ۱۰:۴۱
    خب غذا خوردن که آره خیلی مهمه. ولی دارم فک میکنم اونام رو ماها اینجوری فکر میکنن؟ :)))
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۴ شهریور ۹۵، ۱۰:۵۱
      کیا؟!
      بخدا من اصلا نیتم پسرا نبودن. خیلی کلی گفتم. یعنی دوستای دختر من اگه بد غذا بخورن هم واسم غیرقابل تحمله. تو سلف یکی جلوم بشینه این مدلی غذا بخوره،قطعا بلند میشم و میرم.
      ولی خب من روی این چیزا وسواس دارم.لزومی نداره که همه اینطوری باشن..
  • بیوتن ...
    پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵ , ۰۲:۱۹
    دخترها خیلی دست بالا نگرفتن خودشونو؟
    باور کن مایییم که قدرت انتخاب داریما نه دخترا:) همین کیس من راحت بدون هیچ موردی گذاشتم کنار ممکنه بعدی هم همینطور باشه . باید معیارهای منو داشته باشه نداشته باشه کنار دیلیت بلاک .....
    گذشت اون دوره ای که دختر در مورد واکس کفش پسر حساس باشه من همیشه لباسام مرتبه هیچ گاه هم بدون واکس بیرون نمیرم هیچ گاه بدون لباس مرتب اتو زده نیز و ... ولی واقعا حتی یک اپسیلونم هدفم این نیست دختری خوشش بیاد یا نیاد یه مثالی هم هست اینجا نمیشه زد در مورد اینکه  دختره خوشش بیاد یا نیاد:)) باور کن به هیچیمون نیست حداقل من و دوستام. 
    دختره توی مترو گفت من لاولی گرل :)) گفتم نو:))) خیلی راحت گفتم یور سیتی لاولی . بیچاره رنگش شد مثل گچ!!! گذشت خواهر من گذشت این حرفا واسه دهه 60 بود. دختر الان خیلی هنر کنه یه شوهر درست حسابی گیر بیاره دو دستی بچسبه ولش نکنه بعد از یه مدت. تازه اگر پسری بخواد ازدواج کنه اصلا خیلی از پسرا تمایلی به ازدواج ندارن دیگه برای براورده کردن نیازهای جنسی هم راههای زیاد و متنوعی هست. کسی به این راحتی ها زیر بار مسئولیت ازدواج و چسناله های دخترها نمیره دیگه. اصلا چرا باید برای ده دقیقه لذت ازدواج کرد؟
    همین شهر ما میشه بهترین مدلها رو برای همون ده دقیقه در اختیار داشت هر بارم متنوع تر. 
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۴ شهریور ۹۵، ۰۸:۲۵
      بنظرم این بار اونی که خیلی خودشو دست بالا گرفته شمایی.
      اولا این پست لزوما درمورد پسرا نبود. من انقدری تو زندگیم مقرراتی هستم که دوست دختر بی نظم هم اعصابمو به هم بریزه. دوم اینکه ازدواج چیه؟! مگه یکی احمقه ازدواج کنه؟! وقتی ادم خودش هرچیزی رو که بخواد داشته باشه، سر خر میخواد چیکار ;-) نکته ی بعدی اینکه تو به خودت این حقو میدی که بخاطر درامدزا بودن یه ادم نخوایش،من  نمیتونم بخاطر بلد نبودن ساده ترین اداب معاشرت نخوامش؟!کسی که کوچکترین موارد اداب معاشرتو بلد نباشه که باید سرشو بذاره بمیره.والا!
      درمورد قدرت انتخاب. محال که من چیزی بخوام و بهش نرسم. حتی اگه اون یه ادم باشه! نه با ادا عشوه ها، نه! انقدری دلشو دارم که مستقیما به خود اون ادم بگم. البته مسئله اینجاست که کسی رو در این حد و اندازه نمی بینم.
  • мαriα :-)
    چهارشنبه ۳ شهریور ۹۵ , ۲۱:۳۶
    خییلی ام خوب
    دیگه خواستیم کسیو بشناسیم باهاش نمیریم سفر ،یه تک پا میریم رستوران :-)))
    میشه با غذاهای آسون هم طرف رو شناخت فقط  کافیه گرسنه باشه دیگه تو اون وضع به فکر حفظ ظاهر نیست :دی 
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۳ شهریور ۹۵، ۲۱:۴۴
      اره بابا.همه جوره میشه :-))))
  • محبوبه !!
    چهارشنبه ۳ شهریور ۹۵ , ۱۷:۵۰
    استاااااد
    اگه طرف مقابل لب به چیزی نزد تکلیف چیه؟؟؟
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۳ شهریور ۹۵، ۱۸:۲۵
      مگه میشه؟! اصن مگه دست خودشه؟! بیخود کرده :-)))))
      مگه میشه ادم بره رستوران غذا نخوره؟ ;-)
  • معلوم الحال
    چهارشنبه ۳ شهریور ۹۵ , ۱۷:۲۶
    حالا اینقدر وسواسم خوب نیست. روزی یکی روبار کافیه! نمیدونم والا. من که هر بار کفشمو تمیز کردم دو دیقه بعدش باز اومدن لگدش کردن :-/ بَدُم میاد از اینطور آدمااااااا
    اذیت نکن. بذار یه چیزی ازت یاد بگیریم :) خخخخ
  • معلوم الحال
    چهارشنبه ۳ شهریور ۹۵ , ۱۶:۵۹
    ما رو از غذا خوردن انداختی :-)))
    اون قضیه کفش کالج بدون جوراب رو من فکر میکردم دخترا ازش استقبال میکنن اینقدر ازش استقبال شده :-/  اصلن کفش بدون جوراب یه جوریه!
    ولی من به این قضیه کفش که تمیز نباشه نشونه بی نظم و نامرتب بودنه اعتراض دارم :) البته تا یه حدودی بی نظم شدم ولی خدایی نشد من یه بار کفشمو تمیز کنم برم بیرون به عمد لگذمالش نکنن. اصن یه عده آدم عقده ای هستن همین که کفش نو میبینن میان که لگدش کنن. انگار توپ فوتباله!

    ولی بازم این پستتونو ادامه بدین :) لطقا قسمت کافی شاپ رو هم بهش اضافه کنید کهع یه چیزی یاد بگیریم :))
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۳ شهریور ۹۵، ۱۷:۱۶
      :-)))))
      منم تا پامو از خونه بیرون میذارم،یه ادم دویست کیلویی میاد رو کفشام :-\ همه ی عمرم درحال کفش تمیز کردنم.
      ای پررو! پست آموزشی ک نیست ;-) :-))))
  • masi Rika
    چهارشنبه ۳ شهریور ۹۵ , ۱۵:۳۱
    با کالج بدون جوراب و کفش خاکی و اینا مشکلی ندارم..
    ولی اون غذا خوردنه همونطور که گفتم به شدددت رو اعصابمه!!!یعنی به شدت!!
    ینی اون لحظه پتانسیل اینو دارم که هرچی دم دستمه پرتاب کنم سمتش بارو بندیلمو جمع کنم و محلو ترک کنم!!
    البته الان که فک میکنم نسبت به پسراییم کتونی بدون جوراب میپوشن زیاد حس خوبی نمیتونم داشته باشم!!
  • x
    چهارشنبه ۳ شهریور ۹۵ , ۱۲:۳۵
    کفش کالج بدون جوراب پسرا رو که نگو :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">