تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


همه چیز به اولویت آدما بستگی داره. محاله که چیزی یا کسی اولویت زندگی کسی باشه و اون آدم فراموشش کنه. پس اگر کسی شما رو فراموش کرد یه دلیل ساده داره: شما جز اولویت هاش نیستید! به همین سادگی. عذر و بهانه معناش فقط یه چیزه:سرپوش گذاشتن روی حقیقت و فریب دادن طرف مقابل.  عذر و بهانه نپذیرید و صد البته توی ذهن خودتون واسه ی خودتون عذرو بهانه نیارید و تلاش نکنید توی ذهنتون کسی رو تبرئه کنید. اونم کسی که خودش کمترین تلاشی نمیکنه و در حقیقت کمترین اهمیتی واسش نداره..
بنظرم از همه وقیح تر آدمایی هستن که تازه سرت منت میذارن و میگن: من همش به یادتمااااا!!! ولی فقط و فقط به خاطر تو به روی خودم نمیارم!!!!! اینا انقدر بی چشم و رو هستن که تازه منت هم سرت میذارن!!
بنظرم باید با حقیقت رو به رو بشیم. تا کی قراره با دروغای قشنگ خودمونو فریب بدیم؟! باید رنج تحمل حقیقت رو چشید و پذیرفتش. بهتر از سر زیر برف کردنه.. حقیقت خیلی وحشتناکه، خیلی دردناکه.. ولی چاره ای جز پذیرشش نداریم..
روزی چندبار با خودمون تکرار کنیم: اگه کمترین اهمیتی واسه کسی داشته باشیم، هرگز ما رو به حال خودمون رها نمی کنه..
یانوشکا .. ۲۹ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۵ ۹ ۹ ۳۵۱

نظرات (۹)

  • بای پولار
    سه شنبه ۹ شهریور ۹۵ , ۰۷:۲۲
    لایک داشت این پستت هرچند که شاید خیلی وقتا من یکی از محکومین این نوشته بودم توی زندگیم.
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۹ شهریور ۹۵، ۱۰:۴۷
      منم همیشه محکوم بودم...
  • فاطمه :)
    جمعه ۲۹ مرداد ۹۵ , ۲۲:۴۶
    دقیقا ... سره هیچکس شلوغ نیس همه چی ب اولویتا برمیگرده
  • مرد پاییزی
    جمعه ۲۹ مرداد ۹۵ , ۲۲:۰۷
    خیلی خوب بود. کاش من خنگ هم بفهمم اینو  و عبرت بگیرم. :( 
  • معلوم الحال
    جمعه ۲۹ مرداد ۹۵ , ۲۰:۰۳
    آخخخییییییییییییییی
    یاد اون عکس مجله ژوان افتادم :-(
    برای چند تا مثلا رفیق فرستادم دقیقا همه منو یادشون بود! کلی هم سعی در اثباتش داشتن! خاک تو سرشون کنم! 
    اصلا به چنان درجه ای از عرفان رسیدم که دیگه هیچی و هیچ کس برام مهم نیست! فقط خودم :-) والا بخدا. هیچ کس ارزششو نداره
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۹ مرداد ۹۵، ۲۰:۱۶
      هیچکس ارزششو نداره..
  • فاطیما کیان
    جمعه ۲۹ مرداد ۹۵ , ۱۸:۳۷
    همیشه به دوستام میگم که قلب ادم به ادم دروغ نمیگه , وقتی چیزی از کسی حس کردی که داره بازیت میده فوری بذارش کنار ...
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
    جمعه ۲۹ مرداد ۹۵ , ۱۸:۳۱
    اگه کمترین اهمیتی واسه کسی داشته باشیم، هرگز ما رو به حال خودمون رها نمی کنه..
    عالی بود ..


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">