تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


آیدین سیارسریع @aydinsayar 

سایت چیزنا 


ما نسبت به گذشته یک نوع عقب گرد داشته ایم و آن هم این است که قبلا با مخالف مان بر سر بدیهیات توافق داشتیم و بعد وارد مسائل تخصصی می شدیم. یعنی هر دو اعتقاد داشتیم که دو ضرب در دو می شود چهار، بعد سر انتگرال دوگانه و سه گانه با هم بحث می کردیم. ولی الان شرایط طوری شده که هر آیینه ممکن است طرف مقابل بگوید یعنی چی که دو ضربدر دو میشه چهار؟ تو هم که داری حرف غرب و لابی های صهیونیستی رو تکرار کنی. اونا هر چی میگن تو هم باید نشخوار کنی؟ از خودت تفکر نداری؟ می دونستی ویلیام آوترد که اولین بار از ضرب استفاده کرد از فراماسون های معروف نازی آباد بود؟ به همین ترتیب الان در قرن بیست و یک ما باید ثابت کنیم که دختر سیزده ساله آمادگی ازدواج ندارد. چون حاج آقا قرائتی گفته «در مساله ازدواج باید عجله کرد و دختر و پسر باید ازدواج کنند. البته من با ازدواج دانشجویی مخالفم، بلکه ازدواج باید دبیرستانی باشد. زیرا دختران در سن ۱۳ سالگی شوهر می‌خواهند.» بله ... همانطور که ملاحظه می فرمایید دختران در سیزده سالگی شوهر می خواهند. شما هم که در سیزده سالگی نمی دانستی شوهر خوردنیه یا پوشیدنی دوا درمون نکردی کارت به اینجا کشید که ساعت سه شب دور از چشم خانواده میشینی پای وزنه برداری کیانوش رستمی وانمود می کنی وزنه برداری برات خیلی مهمه. به موقع ازدواج نکردی الان داری چوبش رو می خوری. حالا برای خیلی ها سوال شده که این دختر سیزده ساله مگر چقدر می تواند یک انتخاب آگاهانه داشته باشد؟ اصلا مگر چیزی از زندگی مشترک می فهمد که وارد آن شود؟ آفرین! سوال به جایی است. دقیقا مشکل ما در این دوره و زمانه این است که امروزه دختر به سنی می رسد که می فهمد. وقتی هم که می فهمد یا اصلا ازدواج نمی کند، یا ازدواج می کند و طلاق می گیرد. اما دختری که در این زمانه در سیزده سالگی بطور نفهم وارد زندگی می شود به یاری خدا همینطور نفهم رشد می کند و می نشیند خانه آشپزی اش را می کند. اگر هم سعی کرد چیزهایی بفهمد سریع گفت عه عه! خندوانه شروع شد و حواسش را پرت کرد. بطور کلی بنده فکر می کنم رسیدن ازدواج از دانشجویی به دبیرستانی هم مطلوب نیست. اگر بتوانیم از ازدواج دانشجویی به ازدواج پیش دبستانی و بعد از آن از ازدواج پیش دبستانی به ازدواج در مرحله سونوگرافی برسیم خیلی عالی می شود. شما تصور کن سونوگرافی بچه عباس آقا اینا را دختر تشخیص می دهد، بچه شما را هم که گفته اند پسر است. مبارک است دیگر. شکم دو تا مادر را می آوریم سر سفره عقد و دختر و پسر به صورت کاملا شکمی با هم ازدواج می کنند و تمامی مشکلات جامعه حل می شود. من نمی دانم دقیقا مشکل تان با این قضیه چیست! آدم شوید دیگر. اه!


http://chizna.ir/ازدواج-های-شکمی/

یانوشکا .. ۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۲ ۷ ۹ ۳۵۵

نظرات (۷)

  • ستــ ـاره
    پنجشنبه ۲۸ مرداد ۹۵ , ۲۰:۴۱
    :)))))))
    چقدر جالب نوشته....
  • ماهیِ نفس کِش! :)
    پنجشنبه ۲۸ مرداد ۹۵ , ۱۴:۳۳
    فقط میتونم بگم خییییلی عاااالی :)

    چقد قلم جالی داشتن!
    حقیقت محض!


    پس من صهیونیستم دیگه :|
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۸ مرداد ۹۵، ۱۴:۳۵
      قلمش فوق العادست..
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
    پنجشنبه ۲۸ مرداد ۹۵ , ۱۴:۱۷
    چه جالب بوود 👍👍

    کاش فکر ادما مریض نباشه ،،،، عقل هم وجود داشته باشه
  • حامد درخشانی
    پنجشنبه ۲۸ مرداد ۹۵ , ۱۳:۲۶
    بدون شک آیدین سیارسریع یکی از بهترین طنزنویسای معاصر ماست

    درمورد بعضی مسائل اجتماعی فوق العاده طنز مینویسه
  • فاطیما کیان
    پنجشنبه ۲۸ مرداد ۹۵ , ۱۱:۵۹
    بیست و چند سال از خدا عمر گرفتم و خودم میدونم که بلوغ و شعور ازدواج رو بالاخره کسب کردم ولی هنوز اینکا رو نمیکنم تا ابعاد مختلفش رو بیشتر بشناسم و بی گدار به آب نزنم , بعد دختر 13 ساله و شوئر؟! قرائتی چیز میزنه میاد تلویزیون ؟!
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۲۸ مرداد ۹۵، ۱۲:۱۱
      رد داده بنده ی خدا :-))))
  • مرد پاییزی
    پنجشنبه ۲۸ مرداد ۹۵ , ۱۱:۵۹
    فک کنم من دیگه ته ته صهنویزم باشم :)))))  چون با تفکرات خودم به آتئیسم رسیدم :))))  فقط نمیدونم چرا این شمعون چند وقته حقوق ماهانه منو واریز نکرده ! :))))  اصن اینطوری باشه از هفته دیگه من دیگه تبلیغ صهنویزم نمیکنم، میرم توی لابی دشمنان صهنویزم. :)))) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">