تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان



مشکل از اونجایی شروع شد که یه عده حس کردن فحش دادن و بددهنی و بی ادبی معنای راحت و صمیمی بودن و کول بودن و روشن فکر بودن میده! صراحت رو با وقاحت اشتباه گرفتن!! یه گوشی قسطی هم دست گرفتنو سعی کردن این روشن فکری رو به کل دنیا نشون بدن. بدون کمترین اگاهی و تخصص و مطالعه ای حس کردن علامه ی دهر و کارشناسن. پس هرکی نظرش مخالف اوناست محکوم به شنیدن مزخرفات و بد دهنی اونا به اسم نقده!!! و اگر اون ادم دلش نخواد اینارو بشنوه انتقادپذیر نیست و پس آزادی بیان چی میشه و ... !!! غافل از اینکه روشن فکری اسمش روشه. به تفکر و دیدگاه ادما برمیگرده. پس قطعا هییییچ ربطی به ادمایی نداره که کمترین تلاشی برای فکر کردن نمیکنن. نهایت تلاششون میتونه چشم بسته پذیرفتن مزخرفاتی باشه که به خوردشون میدن! وگرنه ادمایی که مغزشون تار عنکبوت بسته بس که فکر نکردن و احتمالا زخم بستر گرفتن بس که بی تحرک و بیکار بودن رو چه به اظهار نظر؟؟!!

پ ن 1: اینکه گفتم گوشی قسطی منظور این بود که این ادما انقدرررر بی کار و بی عارن که تا سی سالگی هم جز ول گشتن و متلک گفتن به دخترای مردم و فحش نوشتن تو پیج این و اون، کمترین فعالیت مثبتی انجام نمیدن که منجر به درامدزایی بشه.

پ ن 2: سیاست، پزشکی و ورزش از اون زمینه هایی هستن که جماعت ایرانی از بدو تولد توش متخصصن!

پ ن 3:خوشحال بودم که حوزه ی فعالیت یه عده به اینستاگرام و ... ختم میشه. ولی متاسفانه فضای وب نویسی رو هم کاملا خراب کردن.

پ ن 4: روشن فکر نماهای ایرانی رو با چندتا ویژگی بشناسید:سیگار و علی الخصوص عکس با سیگار توی اینستا، اظهار نظر عالمانه در همههههه ی زمینه ها و سرکوب نظرات مخالف، توهین به اسم نقد، بد دهنی و بی ادبی و الفاظ زشت

پ ن 5: معمولا توهین امیزترین کامنتا متعلق به اقایونه. به این دلیل یه قسمتایی از پست به اقایون برمیگشت. و البته چقدرررر منزجر کننده هستن خانمایی که بی ادبی گریبان اونا رو هم گرفته.

پ ن 6: در مواجهه با این ادما فقط میشه یه عکس العمل داشت. ندیدنشون و تاسف به حالشون. نه بحث و نه همکلامی!

پ ن 7:نقاشی اثر Daniel Sprick

یانوشکا .. ۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۰ ۶ ۱۰ ۳۳۶

نظرات (۶)

  • life around me
    سه شنبه ۱۹ مرداد ۹۵ , ۰۱:۰۱
    پس شما همون کتابخواری?:)
    و تو ویژگی های روشن فکرنماها یه چیزی رو جاانداختی.پزشک ستیزی!جدیدا کلی کلاس پیدا کرده.
    و متاسفام که کم نیستن کامنت خصوصی های فحاشی به پزشک ها که تو کامنت دونی من خالی میشن.پست یکی مونده به آخرم در مذمت خشم بود جالب که کامنتهای خصوصی خشونت باری در مذمت پزشکی گرفتم.کلا گل و بلبل...
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۹ مرداد ۹۵، ۰۱:۴۰
      اره عزیزم :-)
      اون که بین هنرمندا و روشن فکرا تازگیا خیلیییی باب شده. از بقیه مردم که دیگه انتظاری نمیره..
      من دارم سعی میکنم بی تفاوت از کنار  این مدل کامنتا رد بشم..
  • یوکتو :)
    دوشنبه ۱۸ مرداد ۹۵ , ۲۳:۲۳
    من همیشه عنوان کردم که یکی باید تو اینستاگرام  با فلفل راه بیفته بریزه تو دهن این آدم نماهای بددهن.
  • ماهیِ نفس کِش! :)
    دوشنبه ۱۸ مرداد ۹۵ , ۲۱:۱۶
    من از این حرص میخورم ک خیلیا اسم فحشارو میذارن روشنفکری...
  • خانم انار
    دوشنبه ۱۸ مرداد ۹۵ , ۱۹:۳۷
    مورد شش صد در صد جواب میده
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۸ مرداد ۹۵، ۱۹:۴۳
      با سرکوب کردن و بحثای بی نتیجه مخالفم. بیشتر این ادما هدفشون دیده شدنه. بنظرم کافیه نگاهتو ازشون دریغ کنی.. 
  • حامد درخشانی
    دوشنبه ۱۸ مرداد ۹۵ , ۱۸:۵۲
    دقیقا!
    یکی از دلیلای قهر من از اینستا هم همین چیزا بود
    و واقعا چند وقته وبلاگای مشابه رو هم دارم میبینم
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۸ مرداد ۹۵، ۱۹:۱۷
      :-)
      دوری از اینستا برای ارامش اعصاب ضروریه.
      از صبح دارم بابت توهین مردم به والیبالیستا حرص میخورم. چندتا وب هم امروز تو بیان دیدم که دیگه هیچی!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">