تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان




این روزا با یه ولع تموم نشدنی کتابای نخونده و فیلمای ندیده رو می بلعم.کمتر از یه ماه دیگه دوباره زندگیم میره رو دور تند!

برنامه ی کلاسام و برنامه ی کاریم مشخص شده. طبق معمول از خونه بیرون زدن وقتی هوا تاریکه و البته خونه برگشتن وقتی بازم هوا تاریکه! روزایی که دوباره باید 4 صبح بیدار بشم و 5.5 یا 6 از خونه بزنم بیرون. دلم میخواد اونایی رو که خونشون دم دانشگاهه و کلی غر میزنن که واسه رسیدن به کلاسای هفت صبح مجبورن ساعت شیش و نیم بیدار بشنو با خاک یکسان کنم!!! چون حتی یه روز هم صبح به اون زودی از خونه بیرون زدنو تجربه نکردن. شب له له خونه رسیدنو تجربه نکردن. با تمام این حرفا همیشه هم بنظرشون وقت کتاب خوندن یا مثلا هرکار به درد بخور دیگه ای رو ندارن! بنظرم همه چیز به این برمیگرده که تو بخوای واسه یه کاری وقت بذاری یا نه. وگرنه توی تاکسی و اتوبوس و بی ار تی هم میشه.

تو زندگیم حتی چیزایی رو که دیگران خیلییی ساده به دست اوردن، با جنگیدن و سختی به دست اوردم. ولی عمیقا عاشق لحظه به لحظه ی زندگیمم. گاهی فکر میکنم واقعا کسی هست که تمام اون چیزایی رو که من تا این سن تجربه کردمو تجربه کرده باشه؟! بعید میدونم..

این زندگی با همممهههه ی سختیاش ارزش جنگیدنو داره. ایمان دارم. قدر بدونیم، بدون غر زدن، بدون شاکی بودن از زمین و آسمون..

پ ن : نقاشی اثر جان گادمونسن

یانوشکا .. ۱۶ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ۸ ۱۳ ۴۲۴

نظرات (۸)

  • علی صفری
    شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۷:۴۶
    زندگی باهمیناشه که خیلی شیرینه مثل ریاضی که شیرینه
  • فاطمه :)
    شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۶:۵۹
    خوبه که بین اینهمه نوشته هایی که رسیدن ب پوچ گرایی میتونمو بیام توشته هاتو بخونمو انرژی بگیرم :)
    ممنونتم😊
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۶ مرداد ۹۵، ۱۷:۲۰
      مرسی از تو که میخونی :-)
  • حامد درخشانی
    شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۴:۵۴
    چقدر انرژی!

    امیدوارم همیشه فضاتون اینقدر  مثبت باشه
    :)
  • یک دیو
    شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۴:۲۸
    فک کنم منم پتانسیل با خاک یکسان شدن رو دارم :) از ابن نظر که خوابالوام! خوش شانسم که ما تو شهرمون این مشکلات زمانی رو نداریم! این که همه چی رو دور تند باشه.
    خیلی عالیه که راضی هستین و ایشالا که همین طوری بمونه :) امیدوارم منم بتونم به این مرحله برسم روزی.

    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۶ مرداد ۹۵، ۱۴:۴۵
      :-))))
      ایشالا که همیشه زندگی بر وفق مرادتون باشه..
  • x
    شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۳:۵۹
    خیلی دیدت رو به زندگی دوست دارم ... هم باهاش دوستی هم برای بهبودش نرم ولی پرقدرت می جنگی :))
  • مژگان
    شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۳:۵۴
    سلام...
    آفرین...
    منم باور دارم ک تو میتونی موفق باشی...
    نقاشی خیلی زیبا بود...
    ممنون...
  • ماهی نفس کش
    شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۳:۱۷
    زندگی را باید با لذت خورد! :)

                                  «مهدی اخوان ثالث»
  • خانم انار
    شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۳:۰۱
    زندگیمو دوست دارم ولی نمی زارن دوست داشتنی بمونه:|
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۶ مرداد ۹۵، ۱۳:۰۶
      قرار نیست لزوما دوست داشتنی باشه. باید همینطوری دوسش داشت. وگرنه بدترش به سر ادم میاد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">