تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان




به نظرم خانمایی که خیلیییی روی پوشش و محجبه بودنشون اصرار دارن، همون اندازه فکرشون بیماره که خانمایی با پوششای نامتعارف که صرفا هدفشون جلب توجهه. هردو گروه باور کردن که تن و بدنشون معرف اوناست و خودشونو به شکل جنس و کالا میبینن. کالایی که باید به همه نشون داده بشه یا کالایی که باید از همه پنهان بشه و صرفا به یه نفر هدیه بشه!!!! کاش توی وجودشون چیزی فرای جسمانیت ببینن.. کاش!


پ ن : نقاشی اثر Romeldolatorre

یانوشکا .. ۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۸ ۱۰ ۱۰ ۳۵۱

نظرات (۱۰)

  • منتظر اتفاقات خوب
    جمعه ۱۵ مرداد ۹۵ , ۱۰:۴۸
    اینکه زن و مرد باهم فرق دارن یک واقعیت غیر قابل انکاره.
    و به قول خودتون نه این درسته که خودمون رو گوشه خونه قایم کنیم که کسی مارو نبینه و نه اینکه بخوایم با استفاده از یه پوشش غیرمتعارف خودمون رو توی جامعه جا بدیم.
    اینکه سعی کنیم با پوشش مناسبی که قبل از دیدن زن بودنمون حرفامونو گوش بدن و کارامونو ببینن خیلی خوبه.
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۵ مرداد ۹۵، ۱۰:۵۰
      منم نگفتم تفاوتی بین زن و مرد نیست. میگم همدیگرو انسان ببینیم نه زن و مرد. 
      و اینکه خودمونو چیزی فرای این ببینیم که نگران دیده شدن یا نشدنش باشیم.
  • الهام :)
    پنجشنبه ۱۴ مرداد ۹۵ , ۲۰:۳۸
    چه‌خوب گفتی... مشکل جامعه ی ما یکیش همینه ... همه دارن به عنوان زن و مرد به هم نگاه میکنند. عقده های جنسی سرکوب شده فراوانند و به هم به شکل انسان نگاه نمی کنند.
    و وقتی یه زن باشی و برای خودت مهم نباشه اما آدمای اطرافت همش تو رو یه زن ببیند نه انسان آزادیتو از دست میدی... جامعه ی بدی شده :(
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۴ مرداد ۹۵، ۲۰:۴۷
      به زوووور به خوردمون دادن که همه چیزو زنونه مردونه کنیم! بنظرم خیلی وقتا از بس دخترا خودشونو اینطوری دیدن، قطعا به پسرا هم القا شده به این عنوان دخترارو ببینن.تا حد خیلیییی زیاد اسن خودمون هستیم که مشخص میکنیم دیگران به چه چشمی بهمون نگاه کنن.
      البته که نقش جامعه انکارناپذیره.. ولی تا نپذیریم که این ما هستیم که جامعه رو شکل میدیم، پیشرفتی حاصل نمیشه.
  • یک دیو
    پنجشنبه ۱۴ مرداد ۹۵ , ۲۰:۰۶
    و شاید خودشون هم اصلن متوجه نباشن چنین طرز فکری دارن. به نظرم خیلی ها انقد عمیق در مورد پوشش شون فک نمی کنن که به این نتیجه ها برسن. یا صرفن یه دستور دینیه دیکته شده س که بی چون و چرا اجرا می شه یا شاید فقط پیروی از موج جامعه س! مد! چیزی که از نظر عموم زیبا و پذیرفته شده س، گاهی هم به خاطر فشار خونواده ها و جامعه طغیان می کنن، مثه الان و مثه دوره های قبل! یا دلایل دیگه. شاید نباید خیلی کلی صحبت کرد. 
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۴ مرداد ۹۵، ۲۰:۳۱
      اتفاقا منم کاملا باهاتون موافقم. این دقیقا اون چیزیه که جامعه به دخترا القا میکنه و ندانسته و کورکورانه و البته متعصب!!! دنبالش میکنن. بدون اینکه حتی یک بار یه این فکر کنن که چه تفکری پشتشه..
  • مرضیه ...
    پنجشنبه ۱۴ مرداد ۹۵ , ۱۹:۴۷
    " به نظرم"‌ که ابتدای پاراگراف آوردین خیلی به جاس چون مسلماً حالتای دیگه‌ای هم وجود دارن.
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۴ مرداد ۹۵، ۲۰:۲۳
      قطعا همینطوره. این صرفا دیدگاه شخصی منه.منم نه روانشناسم و نه جامعه شناس :-)
  • x
    پنجشنبه ۱۴ مرداد ۹۵ , ۱۹:۱۱
    اوهوم...
  • آقا سید
    پنجشنبه ۱۴ مرداد ۹۵ , ۱۸:۴۱
    شاید به طرز دیگه ای هم بشه به این موضوع نگاه کرد که یکی براش فرقی نداره دید و نگاه بقیه ولی یکی براش فرق میکنه که از نگاه های کالایی و جنسی بقیه کمی در امان باشه حصار درست کرده برای خودش ، شبیه کسی که دور خونه ش رو حصار میکشه برای در امان ماندن از دزد یا هر چیزی این دلیل نمیشه که خود اون فرد دزد یا هر چیزی باشه ، کمی قشنگ تر هم میشهد ید و فکر کرد :) 

    دستاتون محکم تو دستای خدای مهربون 
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۴ مرداد ۹۵، ۲۰:۲۸
      این حرف واسه من خیلی توجیه مزحکیه! مسئله اینجاست که به جای اینکه خودشون و دیگرانو به صورت انسان ببینن، به صورت زن و مرد میبینن! یعنی خودشون دارن میگن چیزی وجود داره که من باید پنهانش کنم!!! واقعا واسم تحمل ناپذیرن اونایی که میگن من میخوام خودمو واسه همسر ایندم دست نخورده نگه دارم!!!!!!دیگه واقعا یه ادم چطوری میتونه خودشو تحقیر کنه؟؟!!!
      اتفاقا من بارها بهم ثابت شده دیگران دقیقا اونطوری بهت نگاه میکنن که خودت باور داری!همونطوری که کم ندیدم دخترایی که چادر سر میکنن ولی کم ادما رو دنبال خودشون نمیکشونن!!!!
      بنظرم دیگه شعارای دزد و حصار خونه و مروارید و صدف و اینا زیادی خنده دار شده..
  • مه‍ شید
    پنجشنبه ۱۴ مرداد ۹۵ , ۱۸:۲۶
    ولی من سعی میکنم تا رفتار طرف رو ندیدم بخاطر انتخابش مورد قضاوت قرارش ندم.

    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۴ مرداد ۹۵، ۲۰:۳۰
      منم که گفتم. کساییی که اصراااار دارن اینو به زوووور به دیگران قالب کنن! یعنی دقیقا منظورم رفتار و صحبت و طرز تفکرشون بود. پوشش که مطرح نیست. هدف از این پوشش مطرحه..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">