تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان




هیچ وقت توی شبکه های مجازی فعال نبودم. حضور دارم ولی معمولا خاموش. ( وبلاگ تنها جاییه حس خوبی نسبت بهش دارم.) اما باوجود اینکه توی اینستاگرام پست نمیذارم، تا کسی رو نشناسم اکسپتش نمیکنم. معمولا بین دانشجوها رایجه که هم دانشگاهی ها رو، حتی اگر هم رشته ای نباشن اکسپت میکنن. که خب من این کارو هم معمولا انجام نمیدم. چند روز پیش یه آقایی ریکوست داده بود. توی بیو پیجش نوشته شده بود دانشجوی پزشکی دانشگاه خودمون. تعداد پست هاشم خیلی زیاد بود. کنجکاو شدم عکساشو ببینم. حدس میزدم پستای مربوط به بیمارا و بیمارستان داشته باشه که خب همیشه واسه ی من جذاب بوده. خلاصه اینکه واسه اولین بار اکسپت کردم!! 

روز بعد که اینستاگراممو باز کردم، دیدم توی دایرکت پیام داده. خانم دکتر لطفا بیاید زیر پستای من کامنتای قشنگ بذارید.

 من:😳😳😳

رفتم پیجشو باز کنم ببینم پستاش چیه که من باید زیرش کامنتای قشنگ بذارم!!!!

یه مرد گنده در ابعاد دو در دو رو تصور کنید. که هییچییی تنش نیست، جز یه شلوارک خیلی کوتاه گل گلی مامان دوز!!! با یه عالم ریش و سیبیل. لب ساحل وایساده و به خیال خودش عکس لاکچری انداخته!!!!!!! (هیشکی هم پیدا نشده بهش بگه اونایی که از این عکسا میگیرن به اندازه ی تو پشمالو نیستن. قبلش شیو میکنن!!)

من بعد دیدن عکسا:😐😐😐😐


خدایا خودت شاهد باش! ما اینستا داریم بقیه هم اینستا دارن. تو اینستای مردم پسرای لاکچری پیدا میشه تو اینستای ما هم پسرای لاکچری!!!!!!!


پ ن: نقاشی اثر osamu obi

یانوشکا .. ۱۱ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۶ ۹ ۷ ۵۲۶

نظرات (۹)

  • میس تیچر
    سه شنبه ۱۲ مرداد ۹۵ , ۱۰:۳۵
    هی نگا کردم عکس هی فک کردم ینی چی میتونه نوشته باشه بهش مربوط باشه هی باز نگاه کردم ... آخرش خوندم
    ینی عالی بوداااااا با متن میخورد:)))
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۲ مرداد ۹۵، ۱۰:۵۱
      جدی؟! چه خوووب :-) اخه معمولا خیلی متن و نقاشی هام مرتبط نیستن. اگرچه واقعا همه ی تلاشمو میکنم مرتبط باشن ولی گاهی نمیشه دیگه ;-)
  • الهام :)
    دوشنبه ۱۱ مرداد ۹۵ , ۲۰:۲۱
    خوب یعنی چی این کار ؟ مفهومش چیه؟
    حتما خودشون کلی از خودشون خوششون میاد فکر میکنن بقیه هم باید همچین حسی داشته باشن :|
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۱ مرداد ۹۵، ۲۰:۴۰
      اره دیگه. طرف حس میکرد خیلیییی خاص و سطح بالا و شیکه!!! مثلا اروپایی برخورد کرده بود :-\
  • فاطمه :)
    دوشنبه ۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۷:۰۷
    خخخ :))

    آدمایی پیدامیشنا
  • ree raa
    دوشنبه ۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۶:۵۸
    احتمالا یه عینک ورساچه فیک ده تومنی هم داشته:))
  • masi Rika
    دوشنبه ۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۵:۴۷
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ای جونم تو که ***** خودمونی! :*******
    وب کتابخوارتو که داشتی بعضی وقتا احتمال میدادم تو باشی ولی ازون جایی که ذهنم آیکیوش در حد جلبکای کنار کاشیه فرضیه رو رد میکرد!!:|

    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۱ مرداد ۹۵، ۱۶:۴۲
      نگوووو. عزیزممم. فکر میکردم میدونی :-) و گرنه معرفی میکردم. اخه توی اون وب گفته بودم ;-)
  • مرد غربی
    دوشنبه ۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۴:۰۹
    کردید؟ یا اسم وبتپن کردیه؟
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۱ مرداد ۹۵، ۱۴:۱۰
      نه متاسفانه کرد نیستم :-( فقط اسم وبمه..
  • مرد غربی
    دوشنبه ۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۴:۰۸
    پشمالو بودن که تو ذات ایرانیاست :)
    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۱ مرداد ۹۵، ۱۴:۱۰
      بله. ولی قرار نیست با اعتماد ب سقف عکس این مدلی بذارن :-))))
  • x
    دوشنبه ۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۴:۰۲
    یه شانس اوردی ! حداقل نگفته زیر پست های قشنگ من کامنت های قشنگ بذارید ! گفته زیر پست های من کامنت های قشنگ بذارید :)) 
    دکترای مملکت رو :))

    • author avatar
      یانوشکا ..
      ۱۱ مرداد ۹۵، ۱۴:۰۹
      والا. دکترای مملکت :-))))))
  • گل جان
    دوشنبه ۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۳:۵۸
    آخ آخ من چه بیزارم از لاکچری ها :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">